سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۵ در ۱:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

«کمدی انسانی» در گذرگاه جلوه‌های ویژه/ رونمایی از گریم هومن سیدی

comedy-ensani

«کمدی انسانی» تازه ترین فیلم محمدهادی کریمی آخرین مراحل ساخت جلوه های ویژه رایانه ای را می گذراند تا نسخه ای کامل از آن آماده نمایش شود.

به گزارش سوره سینما ، بهنام خاکسار این روزها تمام وقت مشغول اجرای جلوه های ویژه طراحی شده برای «کمدی انسانی» است تا آخرین مرحله ی تصویری پست پروداکشن قبل از تصحیح رنگ ، کامل شود و فیلم به اتالوتاژ برسد.

«کمدی انسانی» یک کمدی-تراژدی در بستر تاریخ معاصر است و ماجرای شخصیتی را روایت می‌کند که تلاش برای همرنگ شدن با پیرامونش سرنوشتی عجیب را برای او رقم می زند.

«کمدی انسانی» که به لحاظ تنوع لوکیشن و گستردگی داستان از جمله آثار متفاوت سینمای ایران است، نیمه مردادماه در تهران کلید خورد و فیلمبرداری آن تا اواخر مهرماه ادامه داشت. پس از آن نیز فیلم در مراحل فنی پس از تولید قرار گرفت.

چهار نسل بازیگری در «کمدی انسانی» حضور داشته‌اند و اغلب با ظاهر ی متفاوت در فیلم حضور یافته اند که نوید خرق عادت نسبت به کاراکترهایی است که پیشتر از آنها دیده شده است.

از پیشکسوتانی مانند علیرضا شجاع نوری، نیکی کریمی و فرخ نعمتی گرفته تا نسل جدید بازیگران سینما مانند هومن سیدی، لیلا زارع و بهاره کیان افشار و چهره هایی که در آغاز راه توانمندی خود را به اثبات رسانده اند مانند آرمان درویش و نسل چهارم نوآمده و نوجوان بازیگری نظیر ایلیا نصراللهی که سال گذشته در جشنواره تئاتر فجر مورد توجه قرار گرفت از جمله باریگران «کمدی انسانی» هستند.

فهرست عوامل «کمدی انسانی» به شرح زیر است: نویسنده، کارگردان، تدوینگر و تهیه کننده: محمدهادی کریمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: بابک اردلان، صداگذار: علیرضا علویان، طراح گریم: شهرام خلج، موسیقی: بهزاد عبدی، طراح صحنه و لباس: علی نصیری‌نیا، جلوه های ویژه: بهنام خاکسار، مدیر تولید و مجری طرح: محمدباقر طسوجی، جانشین تولید، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حمید غفاریان، عکس: حبیب مجیدی.

بازیگران: علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فرد ، مهوش افشارپناه، عباس احمدی‌مطلق، سعیده عرفان، زینب قادری، حمیدرضا سام‌خانیان، فتاح نظریان، بابک جعفریه، عطا مرادی و بهاره کیان‌افشار با حضور نیکی کریمی/بازیگران نوجوان: ایلیا نصراللهی، سام غفوری.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>