سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۵ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
مدیرعامل موسسه بهمن سبز خبر داد:

بازسازی سالن‌های حوزه هنری در ۳ نقطه کشور

Mahmud kazemi

محمود کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز گفت: در سه نقطه کشور در حال بازسای سالن‌های سینما هستیم که بتوانیم در ایام دهه فجر بازگشایی کنیم.

به گزارش سوره سینما، محمود کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره تعداد سالن‌هایی که در حال بازسازی هستند و قرار است برای جشنواره فیلم فجر آماده شوند گفت: یکی از سالن‌هایی که در تهران واقع شده و تلاش می‌کنیم همزمان با ایام دهه فجر آن را آماده کنیم، سینما بهمن سالن یکی از سالن‌هایی  است که برای این که بتوانیم به فیلم‌ها خدمات مورد نظر را ارایه دهیم و این سینما در میدان انقلاب که جنب دانشگاه قرار گرفته تعطیل نشود بازسازی و مرمت آن را در ۲ فاز تعریف کردیم.

وی ادامه داد: هم اینک سالن بزرگ  این مجموعه در حال بازسازی است که تلاش می کنیم تا بتوانیم دهه فجر  آن را افتتاح کنیم. بهمن یکی از سینماهای قدیمی حوزه هنری و کشور است سالن اصلی دارای ۶۰۰ صندلی است که آماده می شود.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره فاز ۲ این بازسازی گفت: فاز ۲ بازسازی سال آینده با تامین بودجه انجام می شود در فاز دوم قصد داریم سالن بالکن این سینما را به ۲ سالن تبدیل کنیم تا به بهترین نحو بتوانیم از ظرفیت سالن استفاده کنیم . هم اینک تجهیز سالن به سیستم  دالبی، دکوراتیو، سالن انتظار، سرویس بهداشتی سینما تعمیر شده و همزمان با جشنواره بازگشایی می‌شود.

وی درباره تعمیرات سالن ها در دیگر شهرستا‌ن‌ها گفت: سینما «خانواده» اصفهان را بازسازی می‌کنیم و به تجهیزات روز آن را مجهز می کنیم . تصمیم داریم اسم سالن سینما را به سینما «چهارباغ» تغییر دهیم . پیشنهاد را به  وزارت ارشاد اصفهان ارایه دادیم که منتظر اعلام نظر مدیران وزارت ارشاد هستیم.

کاظمی در ادامه به تعمیرات سالن سینما جوان اشاره کردو گفت: سالن سینما جوان در شهر بیجار هم در حال بازسازی و آماده سازی است. این سالن آمفی تئاتر بود که تبدیل به سینما می شود.  بازسازی این سالن را آغاز کردیم و نزدیک به یک ماه است کار بازسازی در این سینما را آغاز کردیم و تلاش می کنیم تا ایام دهه فجر سینما را آماده کنیم .

وی در خاتمه گفت: در  سه نقطه کشور در حال بازسازی سالن‌ها برای بازگشایی در ایام دهه مبارک فجر هستیم و تلاش می کنیم سالن‌های بیشتری را مرمت و آماده سازی کنیم تا بتوانیم در شرایط مطلوب‌تر کار را دنبال کنیم .

منبع: خبرگزاری فارس

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>