سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با اختتامیه ؛

برگزاری نمایشگاه تجسمی دومین سوگواره فرهنگی و هنری عبرات

abarat poster

همزمان با برگزاری اختتامیه دومین سوگواره عبرات، نمایشگاهی از آثار تجسمی منتخب این رویداد فرهنگی و هنری در تالار وزارت کشور برگزار می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری دومین سوگواره عبرات؛ نمایشگاه تجسمی این سوگواره با محوریت موضوع پیاده روی اربعین روز چهارشنبه ششم بهمن ماه از ساعت ۱۵ در تالار وزارت کشور برگزار می شود.

در این رویداد که همزمان با برگزاری آیین اختتامیه دومین سوگواره عبرات آغاز به کار می کند، ۵۰ عکس در بخش های حرفه ای و عمومی، ۲۰ نسخه اصلی از آثار نگارگری، ۱۵ کاریکاتور و اثر تصویرسازی از شرکت کنندگان راه یافته به مرحله نهایی داوری در معرض دید عموم قرار می گیرد.

بازدید از این نمایشگاه عبرات برای عموم مردم آزاد در نظر گرفته شده است. گفتنی است بخش های ده گانه شعر، نثرادبی، عکس، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور، فیلم و مستند، مقالات علمی، نگارگری و تولیدات رادیویی هر یک سه برگزیده را معرفی خواهند کرد. همچنین در هریک از این بخش ها دو نفر شایسته تقدیر شناخته خواهند شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>