سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

رییس و دبیر دومین جشنواره فیلم سلامت معرفی شدند/ ایازی و داروغه زاده

jashnvare-salamat

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور احکام رییس و دبیر دومین جشنواره فیلم سلامت، آغاز به کار دومین دوره این رویداد را رسما اعلام کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه آوای هنر سلامت، دکتر سید حسن هاشمی در احکامی جداگانه دکتر هادی ایازی را به عنوان رییس شورای سیاستگذاری و دکتر ابراهیم داروغه زاده را به عنوان دبیر این جشنواره انتخاب کرد.

در حکم انتصاب دکتر ایازی آمده است:

با عنایت به برگزاری موفق نخستین جشنواره فیلم سلامت و با توجه به تاثیرگذاری زبان گویای هنر، بر ترویج و اشاعه فرهنگ و سبک زندگی سالم، که همواره مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و به منظور تحقق سیاست های کلی سلامت، مقرر گردید دومین جشنواره فیلم سلامت نیز برگزار گردد. لذا به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان رییس دومین جشنواره فیلم سلامت منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان، براساس تجربیات ارزشمند گذشته و با بهره مندی از توانمندی ها و بسترهای فرهنگی موجود، از طریق تعامل و بسیج همگانی همکاران حوزه بهداشت و درمان، در برگزاری شکوهمند جشنواره موفق و موید بوده و در آینده نزدیک تحقق جامعه ای سالم و توسعه پایدار و متوازن را شاهد باشیم.

همچنین در حکم وزیر بهداشت خطاب به دکتر داروغه زاده آمده است:

نظر به برگزاری شایسته اولین دوره جشنواره فیلم سلامت در راستای تحقق سیاست های کلان و کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر نیل به اهداف و چشم اندازهای حوزه بهداشت با بهره مندی از ابزارهای فرهنگی هنری به عنوان زبان گویای هنر متعهد به منظور افزایش سطح دانش، بینش و آگاهی عمومی جامعه با برپایی رقابتی سالم برای تشویق و ارغیب اصحاب هنر و رسانه، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر دومین جشنواره فیلم سلامت محسوب می شوید.

امید است با توکل بر خداوند متعال و همراهی همگانی در حوزه بهداشت و سلامت با به کارگیری مطلوب توانمندی ها و ظرفیت های موجود و استفاده از تجربیات اولین دوره جشنواره، ضمن پرداختن به موضوعات و اولویت های بهداشتی با هدف پیشگیری و کاهش هزینه های درمان، گامی موثر در جهت کمک به تحول نظام سلامت کشور بردارید.

نخستین جشنواره فیلم سلامت شهریور سال ۹۵ به دبیری دکتر داروغه زاده برگزار شده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>