سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

همسر شهید علیرضا نوری فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» را تحسین کرد

vilayi-ha

همزمان با اکران فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، سینما فرهنگ میزبان خانواده شهید علیرضا نوری شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، شامگاه چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه جمعی از خانواده‌های شهدا، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و منیر قیدی کارگردان و عوامل فیلم به تماشای فیلم «ویلایی‌ها» نشستند.

«طوبی عرب‌پویان» همسر و دختر شهید «علیرضا نوری» و «مریم اصلان بیک» همسر «سردار اسماعیل کوثری» مهمانان ویژه بودند که به همراه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و کارگردان ویلایی‌ها با حضور در سینما فرهنگ فیلم «ویلایی‌ها» را تماشا کردند.

داستان فیلم «ویلایی‌ها» براساس خاطرات این بانوی ایثارگر و سایر همسران سرداران جنگ، که در این منطقه زندگی کرده‌اند، نوشته شده است.

پس از اکران فیلم، خانم عرب پویان همسر شهید که به شدت تحت تأثیر فیلم قرار گرفته بود گفت: از بنیاد سینمایی فارابی و کارگردان و عوامل این اثر تشکر می‌کنم که این خاطرات را به خوبی و به دور از شعارزدگی به تصویر کشیده‌اند.

فیلم «ویلایی‌ها» مورد استقبال مخاطبان جشنواره در سینما فرهنگ قرار گرفت و مردم بعد از تماشای فیلم، از منیر قیدی کارگردان و عوامل فیلم تشکر و قدردانی کردند.

«ویلایی‌ها» روایت سرگذشت همسران رزمندگان سال ١٣۶۵، در ویلاهای پشت بیمارستان شهید کلانتری است. پشت جبهه؛ جایی که خانواده رزمنده‌ها «زندگی» می‌کنند تا شوهرانشان به آن‌ها سر بزنند یا خبر شهادتشان برسد. منیر قیدی کارگردان این فیلم، در این ویلاها زندگی ساخته و این مهم‌ترین چیزی است که «ویلایی‌ها» دارد.

«ویلایی‌ها» به تهیه کنندگی سعید ملکان و کارگردانی منیر قیدی، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>