سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در ۱:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از تیزر جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای/ به کارگیری مفهوم «زمان و دین» در ساخت تیزر

100-TIZER

سازنده تیزر یازدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ گفت: عنصر زمان در فیلم‌های کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای از اهمیت ویژه برخورداراست و فیلمساز در کوتاه‌ترین زمان ممکن حرف خود را باید به مخاطب انتقال دهد.

به گزارش سوره سینما ، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، امیر مهران که سازنده تیزر دوره قبل این جشنواره هم بود؛ ادامه داد: با مشورتی که با آقای قربانی دبیرجشنواره داشتیم تلاشمان این بود تیزجشنواره متفاوت و چشم نواز باشد؛ همانطور که فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم ۱۰۰ متفاوت هستند، باید تیزر این رویداد هم ساختار متفاوتی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت خود گفت: از المان‌هایی چون زمان مثل ساعت و چرخ دنده که به ظرافت کنار هم چیده شده و گذر زمان را نشان می‌دهد بهره بردیم و همچنین، از جعبه موسیقی و این نوستالژی که از قدیم همه در ذهن داریم الهام گرفته شده و حلقه فیلمی به این جعبه موسیقی متصل است.

این کارگردان افزود: از آنجاییکه فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای با سینمای اخلاق هم همراه است ما از المان دینی در تیزر استفاده کردیم.

مهران گفت: با تیمی متشکل از چند نفر دو هفته به طور کامل ساخت تیزر جشنواره را برعهده داشتیم.

امیر مهران پیشتر در حوزه کارگردانی فیلم‌های انیمیشن فعالیت می‌کرده و ساخت انیمیشن‌هایی چون «شهر خاموش»، «روزنه» و «مرد پروانه‌ای» را درکارنامه خود دارد.

لینک دانلود: تیزر جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>