سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۵ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
محمدعلی سجادی به «سوره سینما» خبر داد:

«طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» را برای سینما می‌سازم

sajjadi

فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» و نمایش «بوف کور» برنامه محمدعلی سجادی در سال جدید است.

محمدعلی سجادی در گفت و گو با سوره سینما توضیح داد: در حال حاضر بیشتر تمرکزم روی فیلم نامه ای است که می نویسم و بازنویسی می کنم و همچنین طراحی نقاشی هایم است.

وی ادامه داد:  قصد دارم اردیبهشت سال آینده نمایش «بوف کور» را بر اساس داستان «بوف کور» صادق هدایت در سالن ایرانشهر  به صحنه ببرم . نگارش این نمایشنامه بر عهده خودم است و هنوز حضور هیچ بازیگری در این تئاتر قطعی نشده است.

سجادی گفت: همواره علاقمند تئاتر بوده و هستم  و به تماشای نمایش هایی که روی صحنه می رود می نشینم . حس کردم زمان آن آن فرا رسیده که نمایشی را براساس نوشته ام به روی صحنه ببرم و درنهایت نمایشنامه «بوف کور» را انتخاب کردم.

سجادی به صحبت هایش افزود: قصد دارم فیلم سینمایی«طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» را در سال جدید  بسازم .این فیلم در ادامه حال و هوای فیلم های گذشته من است و نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده خودم است.

لازم به ذکر است: پیش از این قرار بود «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها»را سجادی با پروانه ویدئویی بسازد که گویا این کارگردان تصمیم به ساخت نسخه سینمایی آن گرفته است.

امسال فیلم «تمرین برای اجرا» به کارگردانی نویسندگی و تهیه‌کنندگی محمدعلی سجادی که محصول سال ۱۳۹۴ است از ۸ آبان در  گروه هنر و تجربه  به نمایش در آمده است.

همچنین از محمد علی سجادی اردیبهشت ماه امسال رمان «حیرانی» که دوجلد است و به اسطوره سیاوش می پردازد منتشر شد.

رمان «حیرانی» دو کتاب است که کتاب اول، بخش‌های «غم غربت»، «شاید قتل» و «معرفت جسم» را شامل شده و کتاب دوم، بخش‌های «فرنگیس» و «با تو که حیرانی را خوانده‌ای» را در بر می‌گیرد.

ضمن اینکه رمان «موش کور» این کارگردان هم توسط نشر اختران منتشر شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>