سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۳۹۵ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مهلت ثبت نام در رویداد بزرگ «تکانه» تا ۷ اسفند تمدید شد

Takaaneh

به دلیل استقبال شرکت کنندگان و افزوده شدن تعداد سخنرانان، مهلت ثبت نام در رویداد بزرگ «تکانه» تمدید شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری رویداد «تکانه»؛ علاقمندان تا پایان روز شنبه-۷ اسفندماه می توانند در رویداد «تکانه» ثبت نام کنند.

در رویداد «تکانه» که در دو بازه زمانی ۱۱ الی ۱۳ و ۱۸ الی ۲۰ اسفند در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می شود، ۹۰ نفر از کسانی که در مسیر زندگی خود با چالش ها و فراز و نشیب هایی مواجه شده و در مواجهه با آن ها موفق عمل کرده اند، داستان ها و ایده های خود را در فضایی متناسب با فرهنگ جامعه ایرانی به مخاطبان ارائه می کنند.

گفتنی است رویداد «تکانه» شامل چهار بخش موضوعی «تکانه کارآفرینی و کسب و کار»، «تکانه هنر»، «تکانه پزشکی و سلامت» و «تکانه اقتصاد، توسعه و جامعه شناسی» و یک بخش «تکانه ویژه» است که سخنرانان هر بخش طی آن ها، به سخنرانی درباره تجربه ها و ایده های نو و خلاق خود درباره حوزه های موضوعی مشخص خواهند پرداخت.

علاقه مندان  می توانند شرایط شرکت در این رویداد را در سایت www.takaane.ir دنبال کنند. این رویداد با همکاری کانون کارآفرینی دانشگاه تهران و انجمن علمی دانشگاه های شریف و امیرکبیر برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>