سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

تیزر فیلم «هفت و پنج دقیقه» رونمایی شد

hafto-panj-daghighe

تیزر فیلم سینمایی «هفت و پنج دقیقه» به کارگردانی محمدمهدی عسگر پور رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما ، فیلم سینمایی «هفت و پنج دقیقه» به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور و تهیه کنندگی محمد رضا تختکشیان پس از ۸ سال در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است.

«هفت و پنج دقیقه» مضمونی اجتماعی دارد و بر اساس فیلم‌نامه فرهاد توحیدی ساخته شده‌است. این فیلم از چهارم اسفند در گروه هنروتجربه به نمایش درامده است.

«هفت و پنج دقیقه» چهارمین ساخته عسگرپور است که آن را در فرانسه با حضور عوامل ایرانی و فرانسوی مقابل دوربین برد. در این فیلم که داستان زندگی سه زن مهاجر را روایت می‌کند، رضا کیانیان و رضا عطاران از جمله بازیگران ایرانی این فیلم هستند وایزابل پاسکو، لیندا بوئنی، ملینا مورس، تام نوامبر در«هفت و پنج دقیقه»ایفای نقش می کنند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:کارگردان: محمدمهدی عسگرپور،فیلم‌نامه: فرهاد وحیدی،مدیرفیلم‌برداری: محمود کلاری، طراح صحنه ولباس: ملک‌جهان خزایی، طراح گریم: علی عابدینی،تدوین: والری لویس، موسیقی: علی کهن‌دیری،صدابردار: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب‌ صدا :سیدعلیرضا علویان، عکس: مریم تخت‌کشیان،مشاور رسانه ای:بهناز شیربانی ، تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان، محصول: آفتاب‌نگاران و سیمای‌مهر.

لینک دانلود: تیزر فیلم سینمایی «هفت و پنج دقیقه»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>