سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۵ در ۱:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «نفس» به ایتالیا می رود/ مرور آثار در دو شهر میلان و تورین

nafas

فیلم سینمایی «نفس» همراه با مجموع آثار سینمایی نرگس آبیار کارگردان سینمای ایران در دو شهر تورین و میلان در کشور ایتالیا نمایش و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم «نفس»، دانشگاه پلی تکنیک شهر میلان با همکاری انجمن دانشجویان ایرانی در این شهر نشستی درباره مجموع آثار نرگس آبیار در تاریخ ۱۳ اسفندماه برگزار می کنند و پس از آن فیلم سینمایی «نفس»، جدیدترین فیلم این کارگردان سینمای ایران برای دانشجویان دانشگاه این شهر به نمایش گذاشته می شود.

همچنین قرار است انجمن ایرانیان شهر تورین با همکاری شهرداری این شهر، برنامه ای برای مرور مجموع آثار نرگس آبیار در تاریخ ۱۵ اسفند برپا کنند و فیلم سینمایی «نفس» برای سینماگران ایتالیایی، مسئولان فرهنگی شهرداری و رئیس سینما «ماسیمو» روی پرده خواهد رفت.

لازم به توضیح است گروه هنری «مهر رستاک» با مدیریت سهیل عبداللهی مجری طرح این برنامه است و پانته آ پناهی ها بازیگر فیلم «نفس» نرگس آبیار را همراهی می کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>