سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب

مراحل فنی «چ» حاتمی‌کیا ادامه دارد

film-che

مراحل فنی تولید فیلم سینمایی «چ»، ساخته‌ی ابراهیم حاتمی‌کیا همچنان ادامه دارد.

سوره سینما – ایسنا نوشت : فیلمبرداری فیلم سینمایی «چ» ۲۰ آذر ماه سال قبل به‌ پایان رسیده بود و ابراهیم حاتمی‌کیا اکنون در حال پیشبرد ساخت جلوه‌های ویژه بصری برای فیلمش است که بر اساس اعلام سایت رسمی «چ» تا اوایل اردیبهشت‌ ماه، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

همچنین فردین خلعتبری پس از جدایی بهزاد عبدی از گروه «چ»، اکنون در حال ساخت موسیقی این فیلم است و صداگذاری آن هم به‌صورت همزمان انجام می‌شود.

تاکنون عکس‌های مختلفی از جدیدترین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا منتشر شده است اما تنها یک عکس کامل از گریم فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، «چ» ابراهیم حاتمی‌کیا دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران را در جریان یکی از عملیات‌هایش روایت می‌کند و بسیاری منتظر هستند تا پس از سال‌ها یک فیلم جنگی را از وی روی پرده سینماها ببینند.

بازیگران اصلی فیلم سینمایی «چ»، فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران، سعید راد در نقش شهید تیمسار فلاحی، بابک حمیدیان، امیر دلاوری و مریلا زارعی هستند.

گروه تولید فیلم سینمایی‌«چ» در تلاش بود که نسخه نهایی این فیلم به جشنواره فجر برسد و اولین نمایش خود را در این فستیوال سینمایی تجربه کند اما مراحل فنی و بخصوص تدارک جلوه‌های ویژه طولانی «چ» چنین اجازه‌ای را به دست‌اندرکارانش نداد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>