سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب
در ساخت فیلم اجتماعی نیت خیرخواهانه دارم/

کارگردان «روز روشن» فیلم جدیدش را درباره زنان می‌سازد

hosein-shahabi

حسین شهابی فیلم جدیدش را با نگاهی اجتماعی به مسائل زنان می‌سازد.

حسین شهابی فیلم جدیدش را با نگاهی اجتماعی به مسائل زنان می‌سازد.

حسین شهابی به سوره سینما گفت: مشغول نگارش فیلمنامه‌ای سینمایی هستم که هنوز نام قطعی برای آن انتخاب نکرده‌ام. این فیلمنامه نگاهی اجتماعی به زنان دارد. قشری از زنان جامعه که درگیر مشکلاتی خاص هستند.

کارگردان «روز روشن» گفت: همزمان یک گروه تحقیقاتی از جامعه‌شناسان که در بین آنها زنان جامعه‌شناس هم هستند مشغول کارهای تحقیق و پژوهشی فیلمنامه هستند و در طول هفته با این گروه جلساتی دارم و مسائل این زنان را از دید این کارشناسان بررسی می‌کنم.

وی افزود: یک ماه آینده فیلمنامه نهایی آماده می‌شود. فکر نمی‌کنم برای دریافت پروانه ساخت دچار مشکل شوم. نیت من در مواجهه با مسائل و مشکلات اجتماعی خیرخواهانه و مصلحانه است و این نیت را دوستان شورای صدور پروانه ساخت در فیلمنامه قطعا خواهند دید. «روز روشن» هم یک فیلم اجتماعی بود و در گرفتن پروانه ساختش دچار مشکل نشدم.


One thought on “کارگردان «روز روشن» فیلم جدیدش را درباره زنان می‌سازد”

  1. معين می‌گه:

    مشتاقانه منتظر فیلم جدیدش هستیم.کارگردان بسیار خوش ذوق وخوش قریحه ایست.فیلم “روزروشن”اش که حرف نداشت.براش آرزوی موفقیت میکنم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>