سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ فروردین ۱۳۹۶ در ۴:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

اطلاعیه روابط عمومی مجموعه «عاشقانه»/ ادامه پخش از ۲۸ فروردین

asheghane

روابط عمومی مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» در مورد زمان پخش ادامه این مجموعه اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سوره سینما ، با توجه به شایعاتی که درباره سریال «عاشقانه» به گوش می رسد و در روزهای اخیر شدت بیشتری نیز یافته، روابط عمومی مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» بر آن شد که اطلاعیه ای رسمی در این خصوص تنظیم و به شرح ذیل اعلام نماید:

« طی چند ماه گذشته و علیرغم وجود برخی مشکلات که در آینده ای نزدیک شفاف سازی مناسبی در مورد آن انجام می شود ، باعث شد تا وقفه ای کوتاه و گذرا، در امر تولید این پروژه به وجود آید. خوشبختانه این مسئله بلافاصله با مشاوره و ورود افراد باتجربه و متعهد در این حوزه و با پیگیری منوچهر هادی که با وجود تمام مشکلات مالی متعهدانه پای این کار ایستاد، مدیریت و حل و فصل گردید و بدینوسیله اعلام می گردد مراحل پایانی فیلمبرداری این مجموعه، از امروز کلید می خورد و به زودی نیز پایان می یابد.

ضمن پوزش از وقفه ایجاد شده، به اطلاع مخاطبان این مجموعه می رساند، پخش ادامه این اثر از روز دوشنبه ٢٨ فروردین آغاز و به صورت هفتگی و منظم تا پایان ادامه خواهد یافت.

از اینکه در طول ساخت و پخش مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» همراه ما بودید و با تهیه نسخه اصلی و قانونی، ما را در این راه سخت و دشوار همراهی و حمایت می کنید سپاسگزاریم. منتظر خبرهای خوب «عاشقانه» باشید. »


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>