سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

برندگان هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران معرفی شدند

jashnvare mojrian

طی مراسمی در مرکز همایش‌های دانشگاه الزهرا برگزیدگان هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان در بخش‌های مختلف معرفی و از آنان تقدیر شد.

به گزارش سوره سینما ، در این مراسم که با حضور چهره های توانا در این عرصه برگزار شد، هیات داوران با حضور داوران هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران به ریاست فرزاد جمشیدی تشکیل جلسه داد و نسبت به انشائ بیانیه اقدام نمودند که در این بیانیه برگزیدگان بخش های مختلف معرفی شدند.

برگزیدگان هفتمین جشنواره مجریان

چکاوک زرین جایزه ویژه هیات داوران

در این بخش جایزه ویژه هیات داوران برای چکاوک زرین هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ای ایران ، به ژیلا امیر شاهی و فواد بابان برای سالها گویندگی و مجری برنامه های مختلف صدا و سیما و برنامه های صحنه ای تقدیم شد.

جایزه ویژه زبان و ادب فارسی در یادروز استاد سخن سعدی شیرازی به دکتر اسماعیل آذر به پاس سالها تلاش در عرصه اموزش و گسترش زبان و ادب فارسی اهدا گردید.

بخش داوری بزرگسالان

با رای مستقیم هیات داوران از بین مجریان رقابت کننده در بالاترین سطح رقابت های بین مجریان صحنه کشور در هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران ، افراد زیر به عنوان ده مجری برتر سال ۱۳۹۶ معرفی شدند و دیپلم افتخار ده مجری برتر سال را دریافت نمودند.

۱- هدیه حیدری

۲- یاشار قدیری

۳- سید علی بلادیان

۴- بهزاد فراهانی

۵- احسان ابراهمی

۶- محسن محبی

۷- فایزه عادل

۸- سعید سورتجی

۹- طیبه کرمی

۱۰- امیر قاسمی

هیات داوران با احترام به تمام شرکت کنندگان در بخش تاپ تن ، کسی را حایز دریافت چکاوک زرین ندانست.

برندگان اصلی

 

۱- هدیه حیدری با رای مستقیم هیات داروان به عنوان مقام اول هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران ، حایز تندیس میکروفن طلا ، دیپلم افتخار و نشان مجری برتر شد.

۲- یاشار قدیری با رای مستقیم هیات داروان به عنوان مقام دوم هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران حایز تندیس میکروفن طلا ، دیپلم افتخار و نشان مجری برتر شد.

۳- سید علی بلادیان با رای مستقیم هیات داروان به عنوان مقام سوم هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران حایز چکاوک مسین ، دیپلم افتخار و نشان مجری برتر شد.

مسابقات بیست مجری برتر صحنه (TOP ۲۰)

در بخش مسابقات بیست مجری برتر ایران هیات داوران افراد ذیل را به لیست بیست مجری برتر سال ۱۳۹۶ اضافه نمودند و دیپلم افتخار بیست مجری برتر به ده مجری برتر این بخش اعطا گردید.

دیپلم افتخار بیست مجری برتر سال (TOP ۲۰)

عباس حایری

شهلا مرجانی

وحید اسدی

آرزو گلابی

اعظم السادات مسعودی علوی

علی ورمزیاری

محمد امین وصالی

امیرحسین جانقربان

آرش اعتمادی

علی کاظمی

هیات داوران با احترام به تمام شرکت کنندگان در بخش تاپ تن (ده مجری برتر صحنه) ، کسی را حایز دریافت چکاوک زرین ندانست.

چکاوک سیمین 

در بخش داوری ؛ نشان چکاوک سیمین و دیپلم افتخار با رای مستقیم هیات داروان به هدیه حیدری از قم تعلق گرفت.

چکاوک مسین

در بخش داوری ؛ نشان چکاوک مسین و دیپلم افتخار با رای مستقیم هیات داروان به صورت مشترک به یاشار قدیری از استان قزوین تعلق گرفت.

چکاوک مسین

در بخش داوری ؛ نشان چکاوک مسین و دیپلم افتخار با رای مستقیم هیات داروان به صورت مشترک به عباس حائری از استان مرکزی تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی

هیات داوران با نظر رییس شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران و با رای اجماع هیات ارزیابان و نظر به شایستگی های مجری اختتامیه هفتمین جشنواره ، مدال میکروفون طلایی مدیریت جشنواره هفتم مجریان را به محد یزدانی از استان تهران اهدا نمود.
در بخش پایانی هیات ارزیابان هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران بیانیه ای به شرح دیل صادر کردند:

هیات ارزیابان با نظارت و مشارکت هیات داوران هفتمین جشنواره مجریان صحنه ایران و به پیشنهاد شورای سیاستگذاری جشنواره هفتم مجریان با توجه به بیانیه ماموریت هفتمین جشنواره و با احترام به تمام مجریان حاضر و غایب در جشنواره هفتم ، در این بخش این افراد ذیل را شایسته دریافت مدال میکروفون طلایی دانست.

پدیده جشنواره : مدال میکروفون طلایی به هدیه حیدری به عنوان پدیده هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران اعطا گردید.

در بخش مدالیون خوش بیان ترین مجری ، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از عاطفه عبداللهیان به عنوان مجری خوش بیان از استان سمنان ،نشان مدالیون میکروفون طلایی خوش بیان ترین مجری را به اعظم السادات مسعودی علوی از اصفهان ؛ اعطا نمود.

در بخش مدالیون خوش صدا ترین مجری آقا، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از محمد رضا عدیلی از استان سیستان و بلوچستان و محسن محبی از همدان به عنوان مجریان خوش صدا نشان مدالیون میکروفون طلایی خوش صدا ترین مجری آقا را به بهزاد فراهانی از تهران ؛ اعطا نمود.

در بخش مدالیون خوش صدا ترین مجری خانم ، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از وحیده حق جو از استان اذربایجان شرقی ،نشان مدالیون میکروفون طلایی خوش صدا ترین مجری خانم را به طیبه کرمی از استان فارس ؛ اعطا نمود.

در بخش مدالیون خلاق ترین مجری ، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از احسان ابراهیمی از استان خراسان رضوی به عنوان مجر خلاق ،نشان مدالیون میکروفون طلایی خلاق ترین مجری را به فایزه عادل از استان اصفهان اعطا نمود.

در بخش مدالیون نظام آراستگی آقا – هیات ارزیابان ضمن تقدیر از علی کاظمی از استان خوزستان ،نشان مدالیون میکروفون طلایی نظام آراستگی آقا را به محمد جواد طالبی از استان تهران اعطا نمود.

در بخش مدالیون نظام آراستگی خانم – هیات ارزیابان ضمن تقدیر از اکرم السادات طباطبایی از استان یزد، نشان مدالیون میکروفن طلایی نظام آراستگی خانم را به شهلا مرجانی از استان تهران اعطا نمود.

مدالیون طنازترین مجری از طرف هیت ارزیابان به طور مشترک به محمد صادق زاده از مشهد مقدس و گروه حجت الاسلام نواب و ملک ثابت از خراسان رضوی اعطا گردید.

در بخش مدالیون مجری با اعتماد به نفس ، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از حسین مثنوی از استان تهران و ابوالفضل اکبری زاده از استان کرمان برای داشتن اعتماد به نفس عالی ،نشان مدالیون میکروفون طلایی مجری با بیشترین اعتماد به نفس را به محمد عربی از استان یزد؛ اعطا نمود.

در بخش مدالیون ارتباطات موثر خبری ، رسانه ای و افکار عمومی ، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از امیر قمری مجد به عنوان مجری با ارتباطات موثر خوب از همدان ،نشان مدالیون میکروفون طلایی مجری با بهترین ارتباطات موثر رسانه ای را به آرش رضوانی از تهران اعطا نمود.

در بخش مدالیون اخلاق ، هیات ارزیابان ضمن تقدیر از احمد گلشاهی به عنوان مجری با اخلاق ،نشان مدالیون میکروفون طلایی مجری با اخلاق را به کامیار بهادری از خوزستان اعطا نمود.

مدالیون مجری برتر در بخش مسابقات سال اولی ها : هیت داوران مدال میکروفون طلایی را به آرزو گلابی برای کسب مقام اول این بخش اعطا نمود.

لوح تقدیر بخش مسابقات سال اولی ها به فرامرز نظر پور برای کسب مقام دوم اعطا گردید.

لوح تقدیر مقام سوم مشترکا به فریبا جان اقایی و مریم بیانی و سعیده آغویی به ترتیب امتیاز کسب شده اعطا گردید.

بخش برنامه های اینترنتی

هیات داوران در بخش برنامه های اینترنتی ، اقای حامد فتاحی را به عنوان مجری برتر در حوزه برنامه های اینترنتی (برنامه کافه میکس سایت آپارات ) ، شایسته دریافت مدال مکروفون طلایی دانست .

بخش خوانندگان صحنه ایران

هیات داوران بخش خوانندگی صحنه ، اقای رضااحمدی را به عنوان سخنگوی هیات داوران در مراسم اختتامیه برگزیدند و نسبت به انشا رای به روال ذیل اقدام نمودند.

مقام اول خوانندگی صحنه ای مدال زرین برترین خواننده

هیات داوران مدال میکروفون طلایی و دیپلم افتخار برترین خواننده دومین جشنواره خوانندگان صحنه را به اقای ارش سربازی از تهران تقدیم کردند.

با رای مستقیم هیات داوران ، دیپلم افتخار جشنواره خوانندگان به اقای فراز تاجیک برای کسب مقام دوم و لوح تقدیر جشنواره خوانندگان به اقایان حسین حسینی و علی نفری به خاطر کسب مشترک رتبه سوم اعطا گردید.

بخش نوازندگان صحنه ایران

دیپلم افتخار برترین نوازنده صحنه در هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران به آقای حامد عزیزی از اصفهان تعلق گرفت.

مقام دوم و مقام سوم در بخش نوازندگان به همراه دیپلم افتخار به آقای سعید کراری و محمد ایکائی تقدیم میگردد .

در بخش دیگری از مراسم هیات داوران هفتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه ایران ، مهدی آقابیگی را به عنوان سخن گوی هیات داوران در مراسم اختتامیه جشنواره برگزیدند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>