سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال فیلمسازان خارجی از جشنواره فیلم شهر در بازار فیلم کن

jashnvare-shahr-cannes

حضور فیلمسازان و تهیه‌کنندگان از کشورهای مختلف در بازار فیلم کن و تمایل آن‌ها به شرکت در جشنواره‌های فیلم‌های ایرانی، منجر به استقبال از جشنواره فیلم شهر شده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، تیم بخش بین‌الملل این جشنواره با حضور در بازار بین‌المللی جشنواره فیلم کن، در حال برنامه‌ریزی برای حضور آثار شاخص در این رویداد سینمایی و برگزاری کارگاه‌های سینمایی بین‌المللی در تهران هستند.

همچنین سیدعلی احمدی دبیر جشنواره نیز از حاضران در این رویداد سینمایی بین‌المللی است.

ترغیب کمپانی‌های بزرگ بین‌المللی به حضور در جشنواره شهر، برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی در زمان برگزاری و همچنین برنامه‌ریزی برای اجرای ویژه برنامه‌های جنبی، مهمترین سرفصل‌ رایزنی‌های بخش بین‌الملل جشنواره شهر در بازار فیلم کن است.

در این راستا، تاکنون با فیلمسازانی از کشورهای آرژانتین، اسپانیا، پرتغال، آلمان، سوریه، تونس، ترکیه، مراکش، عراق، تاجیکستان، آمریکا، کانادا و… مذاکره شده است.

بر اساس این گزارش، بخش بین‌الملل ششمین جشنواره فیلم شهر از اسفندماه کار خود را آغاز کرده و تاکنون آثار خوبی به دبیرخانه رسیده است.

فراخوان این جشنواره چندی قبل منتشر شد و ثبت‌نام آثار از طریق سایت رسمی جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org  تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر نیمه اول مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی در تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>