سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۶ در ۹:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری کارگاه‌های آموزش فیلمسازی در جشنواره فیلم شهر

jashnvare-shahr

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در بخش محله، ورک‌شاپ، تور آموزش فیلمسازی شهری و مسترکلاس انتقال تجربیات فیلمسازی برگزار می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، بخش محله این دوره از جشنواره، علاوه بر داوری فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند کمتر از دو دقیقه که با دوربین‌های حرفه‌ای و یا تلفن‌های همراه ساخته شده‌اند، کارگاه‌، تور آموزش فیلمسازی شهری و مسترکلاس انتقال تجربیات فیلمسازی برگزار می‌کند.

این تورها و کارگاه‌های تخصصی برای افرادی است که با موضوع فیلمسازی آشنایی داشته و قصد دارند از طریق شرکت در کارگاه‌های اساتید حرفه‌ای سینمای ایران، سطح آموزش‌های خود را بالاتر ببرند.

کارگاه‌ها و تورهای تخصصی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در حوزه‌های مختلف مانند کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی انیمیشن و… برگزار می‌شود و نحوه ثبت‌نام آنلاین آن از طریق وب‌سایت جشنواره به آدرس www.urbanfilmfest.org به زودی اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، موسسه تصویر شهر در سال گذشته سه تور فیلمسازی شهری با حضور ۹۰ هنرجو برگزار کرد که ساخت بیش از ۴۰ فیلم کوتاه حاصل برگزاری این تورها بود.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر نیمه اول مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی در تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>