سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

انتشار قطعه «ای دریغا» با صدای محسن چاوشی در نخستین روز عرضه «شهرزاد» + فایل

ey darigha

«ای دریغا» با صدای محسن چاوشی قطعه فصل دوم سریال «شهرزاد» همزمان با عرضه این سریال منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال شهرزاد، در حالیکه عرضه فصل دوم سریال شهرزاد صبح دوشنبه ٢٩ خردادماه رسما آغاز شد، محسن چاوشی نیز قطعه «ای دریغا» که با صدای او و سینا سرلک آماده شده است را به عنوان قطعه جدید فصل دوم این سریال منتشر کرد.

در قطعه «ای دریغا» که با صدای محسن چاوشى و سینا سرلک و شعر حسین صفا آماده شده است، تنظیم برعهده شهاب اکبری بوده، نوازندگی کمانچه توسط احسان نی زن و گیتار توسط مجتبی تقی پور انجام شده و نیز میکس و مسترینگ با محسن چاوشی بوده است. همچنین آهنگسازی این قطعه برعهده محسن چاوشی بوده است.

بر اساس این گزارش، فصل دوم سریال شهرزاد از دوشنبه ٢٩ خرداد آغاز و قطعه ای دریغا نیز در روز اول عرضه این سریال، منتشر شده است.

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سیدمحمد امامی تولید شده است. از این سریال به عنوان بزرگترین مجموعه شبکه خانگی در بخش خصوصی کشور نام برده می شود که توانسته تماشاگران زیادی را با خود همراه کند. شرکت تصویر گستر پاسارگاد پخش این مجموعه را بر عهده دارد.

لینک دانلود: قطعه «ای دریغا» با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>