سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۳۹۶ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی اعضای خانه سینما

khane-cinema

ثبت نام بیمه تکمیلی اعضای خانه سینما از روز شنبه ۳ تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، ثبت نام بیمه تکمیلی درمان اعضای خانه سینما همانند سال گذشته توسط بیمه آسماری انجام می شود و اعضای گرامی می توانند  از روز شنبه ۳ تیر تا روز چهارشنبه ۲۵ تیر از ساعت ۱۰ الی ۱۶ با در نظر گرفتن شرایط زیر به خانه سینما (ساختمان بهار) مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است در مرحله ی اول ثبت نام، صرفا اعضایی که منشاء بیمه اول آنها بیمه ی خانه سینما است تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

همچنین اعضای محترم می بایست با مراجعه به صنف خود و دریافت فرم مربوطه و  تایید آن توسط صنف با مدارک زیر جهت ثبت نام اقدام نمایند.

مدارک لازم:

ارائه اصل و کپی صفحه اول دفترچه بیمه با تاریخ معتبر (بیمه شده اصلی)

ارائه اصل و کپی  کارت ملی وشناسنامه (صفحه اول و دوم) بیمه شده اصلی

ارائه اصل و کپی  کارت ملی وشناسنامه (صفحه اول و دوم) افراد تحت تکفل

ارائه  اصل و کپی فیش واریزی به مبلغ ۰۰۰/۲۰۰/۱ ریال ( بیمه شده اصلی ) و مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲ (تحت تکفل ) برای هر نفر یک فیش به شماره ی حساب ۱۴۰۷۷۷۰۸۱۶  بانک ملت شعبه بهار جنوبی به نام خانه سینما

تکمیل فرم مربوطه که به تایید صنف رسیده باشد.

اعضا همچنین می توانند جهت دریافت فرم و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.khanehcinema.ir  مراجعه و با شماره‌های ۷۷۵۳۴۹۲۲ تماس حاصل فرمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>