سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ تیر ۱۳۹۶ در ۹:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با «جشن پروانه ها» در اصفهان

jashnvare koodak

سی امین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان با جشن بزرگ و شاد کودکان اصفهان در باغ نور از ساعت ۲۱ پنجشنبه ۸ تیرماه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کودکان اصفهانی در شهر خود جشنواره محبوبشان را در حالی آغاز می‌کنند که پایتخت فرهنگ و هنر کشورمان سینمای کودک را در آغاز دهه چهارم فعالیت خود با شکوه هر چه بیشتر میزبانی خواهد کرد.

آیین آغازین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با نام «جشن پروانه ها» که شادترین جشن کودکان اصفهانی است  به مناسبت سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان همراه مهمانانی از جمله کارگردانان، داوران جشنواره، خبرنگاران، مسئولین شورای شهر اصفهان و خانواده شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

این برنامه به کارگردانی و هدایت محمدسعید نصراصفهانی در حالی برگزار می شود که کودکان، عنصر اصلی زندگی و انگیزه هنرمندان برای ساخت انیمیشن های کوتاه و بلند حضور پررنگی را در این افتتاحیه دارند.

ملیکا زارعی که کودکان او را با نام خاله شادونه می شناسند این برنامه را به همراه دو کودک اجرا می کند و لحظات خوب و شادی را برای کودکان رقم می  زند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از فردا در شهر تاریخی اسفهان برگزار می‌شود.