سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال مخاطبان از نمایش فیلم «بیست و یک روز بعد» در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

esteghbal-21-rooz

با استقبال بسیار سینمادوستان اصفهانی از نخستین نمایش فیلم «بیست و یک روز بعد» در جشنواره کودک و نوجوان، سالن اصلی پردیس «چهارباغ»، جایگزین سالن جنبی برای اکران این فیلم شد.

به گزارش سوره سینما، این فیلم که قرار بود امشب ۱۰ تیرماه در سالن چهارسوق پردیس «چهارباغ» به نمایش دربیاید با اتمام بلیت و استقبال مخاطبان  به سالن نقش جهان این پردیس سینمایی منتقل شد و همین موضوع سبب شد فیلم با تاخیر ۲۰ دقیقه ای روی پرده برود.

مراسم معرفی عوامل فیلم «بیست و یک روز بعد»، پیش از نمایش آن و در حضور علاقمندان سینما با حضور بازیگران این پروژه سینمایی برگزار شد. مهدی قربانی و مهسا هاشمی از بازیگران نوجوان این فیلم روی سن حاضر شدند. قربانی با تقدیر از استقبال گرم شهروندان اصفهانی گفت: این برای نخستین بار است که من به شهر اصفهان می آیم و باید صادقانه بگویم انتظار این میزان استقبال را نداشتم. امیدوارم از تماشای فیلم ما لذت ببرید‌.

مهسا هاشمی نیز اظهار داشت: این فیلم برای ما بسیار فیلم خوب و دلچسبی بود. کارگردانی، داستان و بازی بازیگران فیلم خیلی گرم و خوب است. این فیلم برای من تجربه بزرگی بود و امیدوارم شما هم از تماشای «بیست و یک روز بعد» لذت ببرید.

لازم به ذکر است محمدرضا خردمندان، کارگردان و محمدرضا شفاه، تهیه کننده این فیلم طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود در مراسم معرفی فیلم حاضر شوند اما به دلیل تاخیر پرواز تهران به اصفهان موفق به حضور در این نمایش نشدند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>