سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۳۹۶ در ۸:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

سیدمصطفی حسینی: سی‌اُمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بهترین دوره از نظر تعداد مخاطبان است

hoseini2

رییس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: سی‌اُمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان یکی از بهترین جشنواره‌ها از نظر تعداد مخاطبان بوده است و استقبال بی‌نظیری را تاکنون شاهد بوده ایم.

به گزارش سوره سینما، سیدمصطفی حسینی رئیس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان درباره میزان استقبال از جشنواره بیان کرد: تاکنون استقبال از جشنواره بی نظیر بوده است و می توان گفت با هیچ یک از دوره های جشنواره در سال های گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در سانس های نمایش بسیاری از فیلم های جشنواره بارها و بارها سالن های سینماها ی نمایش دهنده پر می شوند و حتی مجبور هستیم گاهی سالن های با ظرفیت بالاتر خود را در اختیار این فیلم ها قرار دهیم.

رییس امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: «قهرمانان کوچک»، «دزد و پری ۲» و «کله آهنی» از جمله فیلم هایی بوده اند که به سانس فوق العاده رسیده اند و همچنان مخاطبان درخواست اکران بیشتر این فیلم ها را دارند.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: جشنواره سی ام یکی از فوق العاده ترین جشنواره ها از نظر تعداد مخاطب بوده است و استقبال بی نظیری را تاکنون شاهد بوده ایم. طبیعتا این استقبال بی نظیر، آمار فروش فوق العاده ای را هم به دنبال داشته است.

گفتنی است سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد.