سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۶ در ۳:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

«مالیخولیا» در فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود

malikhoulia

فیلم سینمایی «مالیخولیا» ساخته مرتضی آتش زمزم روز دوشنبه ۱۹ تیرماه در هشتاد و سومین «سکانس» باشگاه فیلم فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵، فیلم «مالیخولیا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مرتضی آتش زمزم، دوشنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۸ با حضور عوامل فیلم و عباس کریمی به عنوان منتقد در فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می‌شود.

بنا بر این گزارش؛ داستان فیلم به بخشی از مردم توجه دارد که خودشان از یک نوع بیماری که به آن گرفتار شده اند، خبر ندارند؛ به عبارت بهتر داستان این فیلم دریاره آدم هایی است که دچار دوگانگی هویتی شده اند و …

مرتضی آتش زمزم (کارگردان و نویسنده)، مجید شاکرین و حسین مرتضاییان آبکنار (نویسندگان)، تورج اصلانی (مدیر فیلمبرداری)، کاووس آقایی (تدوین)، بابک میرزاخانی (موسیقی)، حمید اسلامی (مدیر صدابرداری)، حسین قورچیان (صداگذار)، علی بهادری (طراح چهره پردازی)، علیرضا آب آب (عکاس)، هادی اعتمادی مجد (مشاور رسانه ای)، محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، نادر فلاح، محمد فیلی، سپیده مظاهری و افسانه فتاحی جمعی از عوامل و بازیگران این فیلم هستند که در هشتاد و سومین سکانس باشگاه فیلم فرهنگسرای فردوس حضور خواهند داشت.

علاقمندان جهت تماشای رایگان این فیلم همراه با نقد و بررسی، می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهار راه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>