سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۳۹۶ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز به کار کمپین تبلیغاتی فیلم سینمایی «فصل نرگس»/ رونمایی از پوستر متحرک فیلم

fasle-narges

کمپین تبلیغاتی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی رسما آغاز به کار کرد و پوستر متحرک فیلم برای رسانه‌ها رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، با نزدیک شدن به زمان اکران و نمایش عمومی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت ، کمپین تبلیغاتی سینماتوگراف رسما آغاز به کار کرد و پوستر متحرک آن برای رسانه ها رونمایی شد.

«تو ارزش روزهای زندگی رو به اندازه من نمیدونی»؛ از دیالوگهای ماندگار فیلم به قلم نگار آذربایجانی است که نماد بارز و ارزشمند فیلم به شمار می رود و به همراه لوگو تایپ فارسی ، انگلیسی «فصل نرگس» توسط  سیروس سلیمی خطاطی و طراحی شده است.

یکتا ناصر ، ریما رامین فر ، پژمان بازغی و امیر آقایی بازیگران اصلی فیلم به شمار می روند و حضور چهره هایی همچون ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی ، صالح میرزاآقایی ،شیرین اسماعیلی ، شبنم گودرزی و گوهر خیراندیش ترکیب بازیگران«فصل نرگس» را تشکیل می دهند.

گفتنی است پوستر متحرک این فیلم با بخشی از موسیقی تیتراژ پایانی،توسط  حمیدرضا اسحاقی  طراحی و اجرا شده است، همچنین مشاور رسانه ای منصوره بسمل و مدیر تبلیغات مجازی فصل نرگس ؛ آریان امیر خان هستند .

«فصل نرگس» در سال ١٣٩۴ تولید شد و اولین بار در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش درآمد و در نیمه اول مرداد ماه پس از پایان اکران فیلم «رگ خواب» در سینماهای کل کشور اکران عمومی خواهد شد .

حمیدرضا عارف سرمایه گذار و مجری طرح  فیلم است و بنیاد سینمایی فارابی و موسسه فرهنگی هنری آوای هنر سلامت نیز با توجه به ارزشهای محتوایی و درون متنی این اثر پس از ساخت و تولید اقدام به مشارکت در فیلم «فصل نرگس» نمودند.

پخش کننده داخلی «فصل نرگس» موسسه بهمن سبز ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سینمای سرگروه نمایش دهنده فیلم سینما استقلال میباشد .

«فصل نرگس» روایت عاشقانه ای از زندگی است .

لینک دانلود: پوستر متحرک فیلم سینمایی «فصل نرگس»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>