سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

کیوان مقدم و همکاری با فیلم سینمایی «درساژ»

keyvan-moghadam

جدیدترین فعالیت کیوان مقدم طراح صحنه و لباس همکاری با گروه فیلم سینمایی «درساژ» است که اواسط تابستان مقابل دوربین می‌رود.

کیوان مقدم در زمینه همکاری با فیلم سینمایی «درساژ» به سوره سینما گفت: مدت کوتاهی است پیش تولید فیلم «درساژ» آغاز شده و من به تازگی با این گروه قرارداد همکاری امضا کردم، این فیلم را پویا بادکوبه کارگردانی می کند که کارگردان فیلم اولی است و تهیه کنندگی آن را روح الله و سمیرا برادری برعهده دارند.

وی ادامه داد: آنطور که برنامه ریزی شده قرار است اواسط تابستان ساخت این فیلم را آغاز کنیم.

طراح صحنه فیلم «جدایی نادر از سیمین» همچنین افزود: به تازگی همکاری با خانم منیژه حکمت «جاده قدیم» را تمام کردم  که تجربه خوبی در کارنامه ام به حساب می‌آید.

طراح فیلم «شهر زیبا» در کارنامه اش همکاری با کارگردانان فیلم اول زیادی به چشم می خورد؛ فیلم هایی چون «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی، «دو» ساخته سهیلا گلستانی، «تابستان داغ» ابراهیم ایرج زاد، «دوئت» نوید دانش، «ارسال آگهی تسلیت» ابراهیم ابراهیمیان و….

کیوان مقدم سال گذشته طراحی صحنه فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی را برعهده داشت که طراحی صحنه این فیلم در فستیوال کن نظر منتقدین زیادی از جمله  دبورا یانگ منتقد هالیوود ریپورتر را به خود جلب کرد.

فیلم «دربند»،« من دیه‌گو مارادونا هستم»، «بی پولی» و «دایره زنگی» از دیگر فیلمهای این طراح است.