سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ تیر ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری نشست پژوهشی «سینما و خانواده» در سازمان سینمایی حوزه هنری

Neshast-Cinema-Khanevade-(1)

اولین نشست پژوهشی «سینما و خانواده» سه شنبه ۲۷ تیرماه با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه در سازمان سینمایی حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، این نشست پژوهشی تحلیلی با محوریت «سینما و خانواده» و با هدف بهره گیری از دیدگاه ها و نقطه نظرات کارشناسان و اساتید دانشگاه در راستای ترویج فرهنگ خانواده در سینما در سالن کنفرانس سازمان سینمایی حوزه هنری برگزار شد.

Neshast-Cinema-Khanevade-(2)

برپایه این خبر، دکترلاله افتخاری عضوسابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه شاهد، دکترمینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور، خانم بیابانی جانشین جامعه بسیج زنان کشور، دکترعصمت سوادی دکترای فقه و حقوق اسلامی ومعاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات، دکترطاهره همیز استاد دانشگاه و مشاور خانواده و ازدواج دکتردیندار و دکترعلیمحمدی از اساتید دانشگاه، یزدان عشیری و سیدمحمد حسینی از مدیران سازمان سینمایی حوزه هنری در این نشست حضور داشتند.

Neshast-Cinema-Khanevade-(3)

در این برنامه پژوهشی و تحلیلی کارشناسان و صاحب نظران پیرامون موضوعاتی چون: ظرفیت شناسی، آسیب شناسی و چالش های سینمای خانواده، تجزیه و تحلیل بازنمایی نقش خانواده و پدران و مادران و فرزندان در فیلم های سینمایی، لزوم ایجاد تشکل های دانش بنیان برای تمرکز مطالعاتی و پژوهشی عمیق تر و علمی تر پیرامون موضوعات و مفاهیم خانواده در سینمای ایران و غرب، نقش خانواده در کاهش آسیب های اجتماعی و روایت های مخدوش سینمای ایران در این زمینه و … بحث و تبدال نظر صورت گرفت.

Neshast-Cinema-Khanevade-(4)

شایان ذکر است این نشست به همت مدیریت روابط عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری و مدیریت خواهران سازمان بسیج اساتید کشور طراحی و برگزار شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>