سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ تیر ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «مالیخولیا» به بخش مسابقه جشنواره «وارنا» راه یافت

malikhoolia

فیلم سینمایی «مالیخولیا» جواز حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم «وارنا» را کسب کرده و راهی بلغارستان می‌‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم که اخیرا در گروه آزاد روی پرده سینماها بود،موفق به حضور در بخش مسابقه بین الملل بیست و پنجمین دوره جشنواره وارنا بلغارستان شده است و با آثاری از کشورهای مختلف جهان رقابت خواهد کرد.آفرودیت طلایی عنوان جایزه بزرگ این جشنواره است که «مالیخولیا» چشم به تصاحب آن دارد.

لیلا اوتادی، محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، نادر فلاح، محمد فیلی، سپیده مظاهری، افسانه فتاحی، همراه با هنرمند خردسال دیانا پاژنگ بازیگران این فیلم سینمایی بوده اند.

«مالیخولیا» به بخشی از مردم توجه دارد که خودشان از یک نوع بیماری که به آن گرفتار شده اند، خبر ندارند. به عبارت بهتر داستان این فیلم درباره آدم هایی است که دچار دوگانگی هویتی شده اند… .

فیلمبرداری ساخته آتش زمزم پاییز ۹۴ به طور کامل در شهر اصفهان انجام شد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری تورج اصلانی، مجری طرح: محمد فضیله، مدیر تولید: مجتبی آتش ‌زمزم، تدوین: کاووس آقایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، دستیار کارگردان: کریم رناسیان، منشی صحنه: پونه خامین، طراح گریم: علی بهادری، صدابردار: حمید اسلامی، صداگذار: حسین قورچیان، عکاس: علیرضا آب آب، مدیر تدارکات: محمود کریمی، طراح جلوه‌های ویژه: مرتضی اکبری.

یادآور می شود جشنواره «وارنا» از تاریخ ۲ الی ۱۱ شهریور ماه امسال برگزار ‌خواهد شد.پیش از این در سال ۹۰ جایزه بزرگ جشنواره «وارنا» بلغارستان به فیلم سینمایی «چراغی در مه» به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی تعلق گرفته بود و فیلم‌سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی نیز برگزیده‌ جایزه ویژه بهترین فیلم این جشنواره بین‌المللی شده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>