سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۹:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب
فیلم کودک در انتظار زمان اکران مناسب/

«بچیگیتو فراموش نکن» اصلاح شد

bachegito

فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» با اصلاح صحنه‌هایی از آن برای اکران آماده می‌شود.

فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن»  با اصلاح صحنه‌هایی از آن برای اکران آماده می‌شود.

محمد‌حسن نجم تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» درباره اکران این فیلم به سوره سینما گفت: دو مقطع را برای نمایش عمومی فیلم در نظر داریم، بعد از ماه رمضان و بعد از جشنواره فیلم کودک اصفهان گزینه‌های زمانی ما برای اکران فیلم سینمایی «بچگیتو فراموش نکن» است.

این تهیه‌کننده افزود: باید ببینیم در ادامه چه پیش خواهد آمد. فیلم برای اکران کوتاه نخواهد شد. در بررسی‌هایی که با بنیاد فارابی داشتیم اشکالاتی که به فیلم از طرف دوستان شورای پروانه نمایش عنوان شده بود را بر طرف کردیم. در این راستا فیلمبرداری مجدد برخی صحنه‌ها اتفاق افتاد.

«بچگیتو فراموش نکن»  به کارگردانی جلال فاطمی درباره ارتباط متقابل کودکان و بزرگترها و آرزوهای آنهاست.  اکبر عبدی، فرهاد آییش، بهاره رهنما، مهران رجبی، بهنام تشکر و … در این فیلم بازی کرده‌اند.  جلال فاطمی «نخودی» را به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور در ژانر کودک ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>