سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۳۹۶ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

برای اولین بار پروژه «آواز پارسی» در سرزمین فردوسی

nazeri

برای اولین بار پروژه شاهنامه خوانی «آواز پارسی» ناظری ها به سرزمین فردوسی می‌رود.

به گزارش سوره سینما، پس از تور موفق و پر مخاطب «ناگفته»، این بار پروژه عظیم شاهنامه خوانی «آواز پارسی، افسانه و مهر» حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری، اولین اجرای خود را ششم مرداد ماه، از سرزمین فردوسی بزرگ، استان خراسان رضوی  در شهر قوچان، آغاز می کند.

پس از کنسلی مداوم کنسرت ها در استان خراسان، این بار با حمایت مسئولان فرهنگ دوست شهر قوچان، کنسرت «آواز پارسی» استاد شهرام و حافظ ناظری، در این شهر برگزار خواهد شد و این کنسرت اولین اجرای ناظری ها پس از سال ها، در خطه ی خراسان محسوب می شود.

بنا به گفته حافظ ناظری، علاوه بر اجرای شاهنامه فردوسی، یک قطعه کُردی نیز به عنوان رویداد ویژه کنسرت افتتاحیه «آواز پارسی» در قوچان، اجرا خواهد شد.

کنسرت «آواز پارسی، افسانه و مهر» ناظری ها، با هدف حفظ آواز ایرانی، به دور از الحان عربى، ششم مرداد ماه، در شهر قوچان، سالن ورزشی کارگران، در دو سانس ١٨:٣٠ و ٢١:٣٠ برگزار می شود.

اجرایِ بعدی پروژه آواز پارسی استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری، در شهر تهران، تالار بزرگ وزارت کشور، از تاریخ دهم تا سیزدهم مرداد ماه است و تاریخ تمدیدهای آینده این کنسرت به زودی اعلام خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از طریق آدرس اینترنتی www.tik8.com بلیت تهیه فرمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>