سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۳۹۶ در ۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

محمد خزاعی عزادار پدر شد/ پیام تسلیت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

khazayee

محمد خزاعی تهیه‌کننده سینما عزادار پدر شد و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت ایشان را به وی و خانواده محترم خزاعی تسلیت گفت.

به گزارش سوره سینما، محمد خزاعی تهیه کننده سینمای ایران عزادار پدر شد. مرحوم حبیب اله خزاعی، پدر تهیه کننده متعهد سینمای کشورمان، محمد خزاعی صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت پدر محمد خزاعی، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با صدور پیامی این مصیبت وارده را به وی و خانواده محترم خزاعی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است؛

«برادر ارجمند، جناب آقای محمد خزاعی

جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید. با نهایت تاسف، خبر فقدان پدر بزرگوارتان ما را نیز سخت اندوهگین و محزون کرد، حال آنکه در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

بر این اساس مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم خزاعی تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان، غفران و رحمت الهی  برای آن عزیز سفر کرده و سلامتی و طول عمر با عزت برای شما و سایر بازماندگان مسئلت می نماییم.

دعا کنیم تا خداوند متعال روح آن فقید سعید را  قرین رحمتش گرداند و در بهشت برین پذیرایش باشد.

همکارانتان در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را شریک غم خود بدانید.

روحش شاد و یادش گرامی باد. »

بنابراین گزارش، مراسم خاکسپاری و یادبود آن مرحوم متعاقباً اعلام خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>