سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

جایزه جشنواره آمریکایی برای فیلم کوتاه «مهرآباد جنوبی»

mehrabad-jonoobi

فیلم کوتاه «مهرآباد جنوبی» ساخته امین اشرفی یک جایزه بین المللی از جشنواره فیلم Action On Film دریافت کرد.

به گزارش سوره سینما، «مهرآباد جنوبی» دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه داستانی را در سیزدهمین جشنواره  AOF دریافت کرد. این  فیلم درباره جواد نوجوان علاقه‌مند به فوتبال است که چندان اشتیاقی به درس و کار ندارد و تمام وقت خود را صرف فوتبال می کند در پی یک مشاجره با پدر برای آنکه مورد توجه قرارگیرد و برای یک بار هم که شده دیده شود، خانه را ترک می کند و در شبی سرد و زمستانی به سوی سرنوشتی مبهم قدم برمی دارد.

مرحوم محمدرضا غیاث آبادی، محسن قصابیان، معصومه عزیزمحمدی، مجتبی شیرمحمدی، مهدی اشرفی ،  احسان ملکی، هادی مقصودی کهن،  سمیرا حاجی فتحعلی  و مریم رحیمی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل این فیلم عبارتند از فیلمنامه نویس: امین اشرفی (براساس داستان کوتاه «نارون» نوشته حامد حاجیان)، تهیه کننده، کارگردان و تدوینگر: امین اشرفی، مدیر تصویربرداری: بهروز بادروج، صدابردار: نادر تاج آبادی، صداگذاری: رضا حیدری، عرفان ابراهیمی، طراح صحنه ولباس: سمیرا حاجی فتحعلی، مدیرتولید : احسان ملکی‌راد.

سیزدهمین دوره جشنواره فیلم  Action On Film با همکاری و حمایت خبری پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، از ۱۷ تا ۲۶  آگوست ۲۰۱۷ در لاس وگاس امریکا برگزار شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>