سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۴:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب
مدیرعامل موسسه بهمن سبز در سمینار مدیران استانی حوزه هنری:

حتی منتقدین ما نیز نمی‌توانند منکر روند صعودی سالانه‌مان باشند

kazemi

مدیرعامل موسسه بهمن سبز در جمع مدیران مراکز استانی حوزه هنری گفت: معتقدیم در چهار سال عمر موسسه گاهی فراز و نشیب داشتیم، اما حتی منتقدین ما نیز نمی‌توانند منکر روند صعودی سالانه‌مان باشند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، محمود کاظمی که در سی و سومین نشست سراسری روسای مراکز استانی حوزه هنری در شیراز سخن می گفت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای اثبات عملکرد مثبت موسسه بهمن سبز لازم است بررسی‌کنندگان شناخت و تسلط به شاخص های سینماداری داشته باشند، در غیر این صورت ممکن است شاهد مدیریت سلیقه‌ای در سینماها باشیم که این مهم بسیار آسیب زننده است .

وی افزود: حمایت های بی دریغ ریاست حوزه هنری، معاونت سینمایی و هیئت مدیره از ما بسیار اثرگذار بوده، اما معتقدیم تلاش ما در مجموعه سینمایی به ثمر نمی رسید مگر با پشتیبانی مجموعه امور استانها و مدیران مراکز حوزه هنری استانها.

مدیرعامل موسسه سینمایی بهمن سبز رابطه میان موسسه بهمن سبز و مدیران مراکز استانی را تعامل و همبستگی بیشتر و روزافزون دانست و گفت: این سخن بدان معنی نیست که در ابتدای راه همبستگی وجود نداشت، بلکه مثال ما، مثال چرخ دنده هایی است که رفته رفته با هم عجین شده و هر روز حرکت ما را روان تر و پرشتاب تر می کنند.

وی افزود: بحمدالله و با افتخار باید شادی ام را به جهت تایید و رضایت مطلق اعضای مجموع عمومی محترم حوزه هنری از عملکرد موسسه بهمن سبز با مدیران استانی تقسیم کنم.

محمود کاظمی در تشریح وضعیت سینماها در مراکز استانی تصریح کرد: در حال حاضر، موسسه با ۱۹ استان از ۳۱ استان کشور در تعامل است . تعامل ما با مدیران ۱۹ استان به صورت مستمر و بنا به ضرورت ها گاهی فراتر از حد انتظار بوده و به تبع آن در استانها شاهد اتفاقات مهم تر و بهتری بودیم.

وی اضافه کرد: گاهی انتظارات بیشتری از هم داشتیم که محقق نشده که ما این را به حساب مشغله طرفین می گذاریم و امید داریم در این مسیر صعودی همبستگی در آن استانها هم باز خورد مثبت بگیریم.

مدیرعامل موسسه سینمایی بهمن سبز این موسسه را بازوی اجرایی سینما داری حوزه هنری خواند و گفت: به همین دلیل نیازمند همکاری کلیه روسای مراکز استانی هستیم چرا که ما در ۱۲ استانی هم که سینما نداریم پروژه هایی داریم که جز با تشریک مساعی و همدلی سازمانی به انجام نخواهد رسید.

وی در پایان گفت: در این مسیر مشترک ماموریت ها و مسوولیت های هر کدام به دقت تبیین و از آیین نامه های اجرایی سینماداری مصوب شهریور ۱۳۹۲ به انضمام اصلاحیه های انجام شده که مزین به تنفیذ ریاست محترم حوزه هنری است به عنوان فصل الخطاب قابل استحصال است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>