سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۹:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب

نادر مقدس برای «بلورهای زمستانی» منتظر فصل سرد است

nader-moghadas

نادر مقدس فیلم سینمایی تازه‌اش با نام «بلورهای زمستانی» را نیمه دوم سال ۹۲ کلید می‌زند.

نادر مقدس فیلم سینمایی تازه اش با نام «بلورهای زمستانی» را نیمه دوم سال ۹۲ کلید می‌زند.

مقدس به سوره سینما گفت: آخرین اثری که از من به پخش رسید همان تله فیلم «گهواره» بود با بازی محمود پاک نیت و مهوش صبرکن که شب اربعین روی آنتن تلویزیون رفت. آخرین فیلمی که ساخته ام «اولین باران پاییزی» است نوشته همسرم افسانه منادی و من هم تهیه کنندگی آن را بر عهده داشتم ، ضمن اینکه آقای جمشید مشایخی هم در آن بازی دارد. این فیلم در حوزه کودک و نوجوان قرار می گیرد و در جشنواره فیلم اصفهان شرکت کرده و بنا بود پاییز گذشته به پخش برسد، اما ممکن نشد.

این کارگردان سینما افزود: قرار بود این فیلم به همراه فیلم دیگرم در جشنواره فیلم های ویدئویی شرکت کند و از من هم به عنوان فیلمساز شبکه ویدئویی تقدیر شود که همه این اتفاقات فعلا عقب افتاده است. تصمیم دارم دوباره فیلم سینمایی بسازم ، اما فعلا منتظر شرایط مناسب هستم. دو پروژه دارم که برای شروع آنها باید تا زمان مقتضی صبر کنم و البته همه چیز به مسائل مالی مربوط نمی شود. مثلا «بلورهای زمستانی» فیلمی است که برای کلید خوردن به قرار گرفتن در فصل خودش نیازمند است. فیلمنامه دیگری هم هست که به سیمافیلم مربوط می شود و چون تهیه کنندگی آن را من بر عهده ندارم نمی توانم اشاره دیگری به آن داشته باشم.

نادر مقدس درباره انتظار از دولت آینده گفت: در یک نگاه کلی دولت آینده خیلی کار دارد! مهمترین بحران امروز مساله اقتصادی است. مشکلات مالی بیداد می کند و نبود امنیت مانع از جذب سرمایه گذاران سینما می‌شود. اما در زمینه فرهنگ و سینما در یک کلام برای زنده ماندن سینما به حمایت دولت نیاز است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>