سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

شکوه بدرقه پیکر شهید حججی در قاب تصویر

tashi-hojaji

پخش تصاویر زنده از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی جهانیان را در بهت فرو برد.

به گزارش سوره سینما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما ، سیل خروشان مردم در مراسم بدرقه پیکر شهید محسن حججی به همت تلاشگران مرکز تولید و فنی سیما، در چشم جهانیان نشست.

مجید شعبان پور رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به ارسال بیش از ۲۵۰ دقیقه تصویر زنده این مراسم برای شبکه های سیما گفت: بیش از ٨٠ نفر از همکاران مرکز تولید و فنی  پوشش مراسم را بر عهده داشتند.

وی از استقرار ۳ واحد سیار مجهز به ۱۴ دوربین سخن گفت و اضافه کرد: در طول برگزاری این مراسم با استفاده از چهار فروند هلی شات توانستیم خیل عظیم مشایعت کنندگان این شهید بزرگوار را به تصویر درآوریم.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به بکارگیری دو دستگاه کرین در جریان مراسم تشییع افزود: مراسم از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا و میدان خراسان و خیابان های اطراف به طور کامل پوشش داده شد و همکاران ما توانستند تصاویری بدیع از حمایت مردم میهنمان از فرزندان خود در دفاع از حرمین برای شبکه ها تهیه نمایند.

مهندس شعبان پور در خاتمه از همکاری مرکز بسیج رسانه ملی و معاونت توسعه فناوری رسانه در تولید و ارسال این مراسم باشکوه قدردانی کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>