سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مهر ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

عرضه فیلم سینمایی «دوران عاشقى» در آمازون

dorane-asheghi

فیلم سینمایی «دوران عاشقى» ساخته علیرضا رئیسیان به عنوان اولین محصول مستقل سینماى ایران در شبکه جهانى آمازون عرضه شد.

به گزارش سوره سینما ، پس از اکران موفق در داخل و خارج، فیلم سینمایی دوران عاشقى به عنوان اولین محصول مستقل سینماى ایران (بدون داشتن شریک و پخش کننده خارجى) در شبکه جهانى آمازون که بزرگترین شبکه آنلاین پخش جهانى فیلمهاى سینمایی است عرضه شد.

«دوران عاشقی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان که موفقیتهاى زیادى در ایران و جهان بدست اورده بود، توسط کمپانى ایرانى-امریکائی Majsam پخش نسخه با کیفیت ممتاز و VOD خود را روز گذشته از سایت آمازون اغاز کرد و  به این ترتیب پای تولیدات سینمایی ایران به این بازار بزرگ سمعى بصرى جهانى گشوده شد.

poster doranagheghi

کمپانى آمازون یکی از بزرگترین کمپانی‌های فعال در زمینه اینترنت و IT  است که پس از اپل، گوگل و ماکروسافت چهارمین شرکت بزرگ و سودآور جهان در این حوزه ‌می‌باشد و با بیش از ۸۰ میلیون بیننده بزرگترین و پربیننده‌ترین شبکه خانگی اینترنتی جهان به حساب می‌آید.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از بیست هزار فیلم سینمایی و سریال‌ تلویزیونی مختلف در این وب‌سایت عرضه شده است و بزرگترین کارگردانان جهان با آن همکاری می‌کنند. این سایت بزرگ اینترنتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده امریکا، انگلستان، اتحادیه اروپا، ژاپن، استرالیا، کانادا و… سرویس پخش دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>