سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۳۹۶ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مجمع عمومی فوق‌العاده «آیفیک» برگزار شد/ میسر شدن شرایط عضویت فعالان حوزه فیلمسازی

aific

مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن صنفی شرکتها و موسسات فیلمسازی ایران «آیفیک» با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران عامل مراکز فیلمسازی کشور در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی «آیفیک»، در این مجمع عمومی اکثریت قریب به اتفاق حاضران  به تغییرات پیشنهادی هیئات مدیره، رای مثبت دادند. بر اساس بخشی از این تغییرات، مقرر شد از این پس امکان عضویت کلیه فعالان حوزه فیلمسازی کشور که به نحوی با شرکتها و موسسات فیلمسازی در ارتباطند فراهم شود.

همچنین در این مجمع از تلاشها و زحمات اکبر تحویلیان، علی شیرمحمدی و مهناز مظاهری در دوره مسئولیتشان در آیفیک قدردانی شد.

اکبر تحویلیان و علی شیرمحمدی بیش از یکسال رئیس هیئت مدیره و دبیر انجمن و مهناز مظاهری نیز به مدت ۴ سال یکی از نمایندگان انجمن شورای تاسیس و تمدید پروانه فعالیت شرکتها و موسسات فیلمسازی بود.

در پایان مجمع عمومی فوق العاده آیفیک، جمعی از مدیران و منتخبان انجمن با بهزاد تیمور پور رئیس فرهنگسرای رسانه دیدار کردند. در این نشست مهدی کوهیان دبیر انجمن  با ارئه گزارشی درباره همکاری های  فرهنگسرای رسانه و آیفیک ،از  همکاریهای و تلاشهای مدیران و کارکنان فرهنگسرای رسانه تشکر کرد .

در این جلسه صمیمانه همچنین  درباره همکاری های مشترک  ودو جانبه پیرامون  برگزاری دوره های آموزشی و جشن معرفی آثار برتر رسانه های تصویری صحبت و تبادل نظر شد

بهزاد  تیمور پور رئیس فرهنگسرای رسانه نیزبا استقبال از این همکاری دو جانبه برآمادگی فرهنگسرای رسانه  برای همکاری بیشتر  با فعالان فرهنگی  و بخصوص تهیه کنندگان رسانه های تصویری کشور تاکید کرد

در نشست با رئیس فرهنسگرای رسانه و شبکه های اجتماعی ، اسماعیل عفیفه، ایرج محمدی، اکبر تحویلیان، نادر رضایی، رضا جودی، سید امیر پروین حسینی، داوود قچاق، محسن قیصری، مهدی کوهیان  و معصومه فرد شاهین حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>