سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۳۹۶ در ۲:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر عامل موسسه بهمن سبز خبر داد:

ساخت پردیس سینمایی «ساحل» در اصفهان/ ساخت سینما در بروجرد

kazemi

محمود کاظمی از ساخت پردیس سینمایی «ساحل» به همت موسسه بهمن سبز حوزه هنری در اصفهان خبر داد.

به گزارش سوره سینما، محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز گفت: به زودی عملیات ساخت دومین پردیس سینمایی در اصفهان به همت موسسه بهمن سبز و با همکاری موسسه سینما شهر و شهرداری اصفهان شروع می‌شود. پارسال پردیس سینمایی «چهارباغ» در اصفهان ساخته شد و امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که همراه همکارانم در اصفهان داشتیم، سینما ساحل به پردیس «ساحل» تبدیل می‌شود. این پردیس، ۴ پرده نمایش و سه سالن دارد.

وی ادامه داد: این پردیس دارای ویژگی‌های خاص معماری و امکانات برای اوقات فراغت علاقه‌مندان سینماست. یک سینمای روباز هم برای این پردیس در نظر گرفته شده است. خوشبختانه آمار فروش و استقبال از پردیس «چهارباغ» نشان می‌دهد مردم خوب این شهر تاریخی و فرهنگی، به فیلم دیدن در سینماهای مدرن و مجهز علاقه‌مند هستند و قطعا از پردیس «ساحل» هم استقبال می‌شود.

کاظمی افزود: برنامه‌های عمرانی بهمن سبز در اصفهان، به سینما «ساحل» محدود نمی‌شود. به زودی به سینما «یاسمن» در شاهین شهر هم یک سالن اضافه خواهد شد. در سینما فرهنگ فولادشهر هم یک سالن دیگر تدارک خواهیم دید. در پردیس «چهار باغ» هم یک سالن دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده به زودی ساخت یک سینمای تک سالنی در شهرستان بروجرد را آغاز خواهیم کرد. مذاکرات و برنامه‌ریزی‌ها برای ساخت پردیس مراغه هم با جدیت ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم امسال، ساخت این پردیس را آغاز کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>