سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آبان ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

هادی قضات سرپرست گروه آوازی نمایش «الیور توئیست» شد

hadi-ghozat

نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی با حضور هادی قضات در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش سوره سینما، نمایش موزیکال «الیور توئیست» با حضور هادی قضات، کارگردان آنسامبل اپرای تهران و سولیست ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت روی صحنه می رود. قضات دانشجوی دانشگاه موسیقی و هنرهای زیبای شهر وین، فارغ‌التحصیل رشته ی اپرا از دانشگاه موسیقی و هنرهای زیبای شهر گراتس و آکادمی بین‌المللی اپرای سانتا چیچیلیا در شهر رم را در کارنامه کاری خود دارد. او همچنین با نقش‌های متعددی از جمله، پاپاگنو از فلوت سحرآمیز در افتتاحیه ی اپراهال موموت گراتس، فیگارو از عروسی فیگارو، پدر از هانسل و گرتل، جانی اسکیکی و … در اروپا  روی صحنه رفته است.

از جمله فعالیت های قضات در ایران، میتوان به تاسیس آنسامبل اپرای تهران در سال ۱۳۹۰ و کارگردانی اپراهای جانی اسکیکی، هانسل و گرتل و نمایش موزیکال اشکهاو لبخندها اشاره کرد.

به گفته هادی قضات در اجرای این موزیکال، مانند دیگر اجراهای برونمرزی بازیگران وظیفه دارند در حین اجرای نمایش، خطوط آوازی خود را همزمان به بهترین نحو بخوانند.

نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق از اواخر آبان ماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>