سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ثبت نام آثار در جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» آغاز شد

simorgh-fest

ثبت نام در سامانه جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» (نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت) از دهم آبان ماه آغاز شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، علاقمندان برای ثبت نام در ۵ بخش تئاتر، فیلم، ادبی، هنرهای تجسمی و موسیقی با مراجعه به سایت جشنواره و مطالعه فراخوان می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره در بخش آزاد ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی کشور، بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و بخش بین الملل با موضوع فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام و ارسال آثار از ۱۰ آبان‌ماه تا اول بهمن‌ماه ۹۶ در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره www.festivalf.ir مراجعه کنند.

جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، بهار ۱۳۹۷در شهر تهران برگزار خواهد شد.

simorgh-fest-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>