سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

معاون هنری وزیر ارشاد از تمرین نمایش «الیور توئیست» بازدید کرد

oliver-twist

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار وحدت از پشت صحنه تمرین نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی بازدید کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه این پروژه، علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد و مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران عصر روز جمعه ۱۹ آبان ماه  با حضور در تالار وحدت از نزدیک در جریان آخرین  تمرین های نمایش  موزیکال «الیور توئیست» قرار گرفتند.

علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تقدیر از عوامل و بازیگران گفت: با توجه به  پیش درآمد و تمریناتی که امروز شاهد بودیم پیش بینی می کنم موفقیت خوبی پیش روی اجرای این  نمایش هست امیدوارم با همراهی و همکاری تمامی عوامل این نمایش بتواند خوب رشد کند و متولد شود. تئاتر کشور ما برای ترغیب هنرمندان به تلاش و خلاقیت بیش‌تر و عرضه آثار هنری با استانداردهای جهانی، به چنین ظرفیت‌هایی نیاز دارد.

پیش از این نیز مسئولان فرهنگی هنری از جمله معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، دکتر محمود عزیزی  عضو هیات علمی و استاد تمام دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، دکتر علی اکبر صفی پور مدیر عامل و تنی چند از اعضای عیات مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی  از  پشت صحنه تمرین بازدید و با اعضای گروه نمایش دیدار داشته اند.

نمایش موزیکال الیور توئیست به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق از اول آذر ماه ساعت ١٨ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.

میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه همکاری دارند. علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com  و  www.irannamayesh.com مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>