سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۳۹۶ در ۱۲:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب
با تقدیر از کاظم چلیپا؛

آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی برگزار می‌شود

honar-ashooraei-chalipa

نمایشگاه تجسمی یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی همزمان با معرفی برگزاری آیین اختتامیه و برگزیدگان این رویداد در حوزه هنری آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی فردا از ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

در این مراسم برگزیدگان بخش های پوستر، پرچم، تصویرسازی و نقاشی که در هر بخش شامل سه تقدیر و سه اثر برتر خواهد بود، معرفی خواهند شد. جوایز این بخش جایزه نقدی به همراه تندیس ویژه سوگواره است که توسط نادر قشقایی طراحی شده است.

همچنین از کاظم چلیپا هنرمند پیشکسوت حوزه تجسمی و از بنیانگذاران هنر انقلاب تقدیر می شود.

همزمان با آیین اختتامیه یازدهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی، نمایشگاهی نیز از آثار منتخب شرکت کرده در این دوره از سوگواره آغاز به کار خواهد کرد. در این گالری تعداد ۱۰۵ اثر در ۹ روز به نمایش در می آیند.

honar-ashooraei-poster

این نمایشگاه تا روز ۳۰ آبان ماه در نگارخانه ابوالفضل عالی و گالری شماره یک خانه عکاسان حوزه هنری همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه مندان خواهد بود. همچنین همزمان با این گالری ها، برخی از گالری های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز اقدام به نمایش آثار هنرمندان خواهند کرد.

گفتنی است در یازدهمین دوره سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری که به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می شود، ۱۲۳۵ اثر از ۴۳۱ هنرمند شرکت کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>