سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از اکران «انزوا» به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه در سینما استقلال

enzeva-esteghlal

فروش روز یکشنبه پنجم آذرماه «انزوا» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی در سینما استقلال به طور کامل به کودکان زلزله‌زده کرمانشاه اختصاص داشت.

به گزارش سوره سینما، در حالیکه فروش روز یکشنبه پنجم آذرماه «انزوا» در سینما استقلال به طور کامل به کودکان زلزله زده کرمانشاه اختصاص داشت این موضوع با استقبال خوبی از سوی هموطنان مواجه شد و کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نیز در آن شرکت کرد.

به منظور همراهی با حرکت عظیم مردم ایران در همدردی و همیاری مردم زلزله استان کرمانشاه قهرمان، کلیه عواید فروش روز یکشنبه ۵ آذر فیلم سینمایی «انزوا» در سینما استقلال(سینمای سرگروه) با حضور عوامل فیلم به کودکان زلزله زده اختصاص یافت، که این موضوع با استقبال مخاطبان مواجه شد.

براساس این گزارش، در این اکران امیرعلی دانایی(بازیگر نقش اول)،مرتضی‌علی عباس‌میرزایی(کارگردان)،فرشاد بیات(مجری طرح) و پیمان جعفری(تهیه‌کننده) با حضور در سینما استقلال در یک سئانس همراه با مردم به تماشای فیلم نشستند.

همچنین در نکات قابل تامل اکران روز یکشنبه «انزوا» در سینما استقلال، همراهی مهدی مهدوی کیا کاپیتان با اخلاق سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بود که تمامی بلیت‌های سئانس ساعت ۲۱ را خریداری کرد و همراه با بازیکنان آکادمی فوتبال کیا به تماشای «انزوا» نشستند.

براساس این گزارش، تمامی عواید بلیت فروشی روز یکشنبه «انزوا» در سینما استقلال به طور کامل به کودکان زلزله زده استان کرمانشاه اختصاص خواهد یافت که بزودی این مبلغ از طریق مراکز عمومی در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>