سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۳۹۲ در ۱:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب
شمارش معکوش برای شروع فیلم پوراحمد/

شهاب حسینی گرفتار بود به «شناسایی» نرسید

poor-ahmad

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شناسایی» به کارگردانی کیومرث پوراحمد از مراحل پایانی بازنویسی فیلمنامه و شروع فیلمبرداری در روزهای آینده خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شناسایی» به کارگردانی کیومرث پوراحمد از مراحل پایانی بازنویسی فیلمنامه  و شروع فیلمبرداری در روزهای آینده خبر داد.

سعید سعدی تهیه کننده سینما که مدتی پیش برای ساخت فیلم سینمایی «شناسایی» به کارگردانی کیومرث پوراحمد پروانه ساخت دریافت کرد، درباره وضعیت کنونی تولید این فیلم به سوره سینما گفت: فیلمنامه این فیلم تقریبا آماده شده و در حال حاضر بازنویسی نهایی آن  توسط کیومرث پوراحمد و حبیب احمدزاده انجام می‌شود. به احتمال زیاد به زودی در نجف آباد اصفهان فیلمبرداری را شروع خواهیم کرد. حضور حسین جعفریان به عنوان مدیرفیلمبرداری و محمد مختاری صدابردار قطعی شده است.

سعدی درباره اینکه شنیده می‌‎شود فیلم تک پرسوناژ است و شهاب حسینی قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند گفت: ما به شهاب حسینی برای بازی این در این فیلم فکر کردیم اما به علت اینکه برنامه کاری او شلوغ است این اتفاق نیفتاد.  فیلم تک پرسوناژ نیست و تعدادی کاراکتر در فیلمنامه وجود دارند که درصدد هستیم برخی از آنها را در بین اهالی نجف آباد که به لهجه مسلط انتخاب کنیم. چند بازیگر سرشناس نیز احتمال حضورشان در کار وجود دارد که با قطعی شدن، نامشان را اعلام خواهیم کرد.

«شناسایی» داستان رزمنده‌ای است که در یک عملیات پایش روی مین می‌رود و ۱۸ روز در خاک عراق گرفتار می‌شود. این فیلم پس از «اتوبوس شب» دومین فیلم پوراحمد است که به مضمونی با محور دفاع مقدس می‌پردازد. پوراحمد فیلم‌های سینمایی «شب یلدا»، «خواهران غریب» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>