سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ آذر ۱۳۹۶ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «انزوا» به جشنواره «KIDS FIRST» آمریکا را یافت

enzeva

فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی به جشنواره «KIDS FIRST» آمریکا راه یافت.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای این فیلم، جشنواره کودک کیدزفرست به نمایش آثار فیلمسازان مستقل و فیلم های مدرن و کلاسیک سینمای کودک می پردازد. در طول سال, فیلم های پذیرفته شده جشنواره در رویدادهای مختلف سینمایی اکران خواهند شد که توسط جشنواره کیدزفرست با همکاری جشنواره های نیوپورت بیچ, جشنواره بلویت و دیگر جشنواره ها و همچنین دانشگاه هاوایی, دانشگاه وایکز برگزار می شوند.

فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی, پیش تر در بخش رقابتی جشنواره کمرایمیج لهستان حضور داشت و نامزد دریافت بهترین فیلمبرداری از این جشنواره بود. همچنین در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرائ مردمی به شمار می آمد. این فیلم نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما معرفی شد.

در خلاصه فیلم آمده است که پرویز پس از شش سال با ضمانت رییس زندان هفتاد و دو ساعت مرخصی میگیرد تا همسرش را که به تازگی فوت کرده است دفن نماید و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز دغدغه دیگری دارد….

جشنواره کیدزفرست در ژانویه سال ۲۰۱۸ در نیومکزیکو آمریکا برگزار خواهد شد.

«انزوا» به تهیه کنندگی پیمان جعفری در حال اکران در سینمای های تهران و شهرستان ها می باشد. پخش جهانی فیلم انزوا به عهده موسسه «ای فیلمپرو» ( محمد علی غیاثوند) است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>