سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ آذر ۱۳۹۶ در ۱۱:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

مشاور رئیس جمهور: نمایش «الیور توئیست» بازگو کننده وضعیت امروز ایران بود

olivertwist-boroojerdi

دکتر اشرف بروجردی مشاور رئیس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به تماشای نمایش موزیکال «الیور توئیست» نشست.

به گزارش سوره سینما، اشرف بروجردی با بیان اینکه مضمون این کار کاملا اجتماعی و بازگو کننده وضعیت جامعه خود ما بود عنوان کرد: دولت باید از این دست کارها حمایت کند.

مشاور رییس جمهور  اصل مهم در تئاتر را شنیده شدن صدای مردم دانست و آن را مستعد حمایت های لازم دانست تا با تسهیلگری و فراهم کردن امکانات موجب پویایی بخش های خصوصی و آفرینشگران هنری شوند.

او با تقدیر از عوامل هنری به ویژه بازی بچه ها در این کار و  اظهار امیدواری از اینکه  اجرای این موزیکال مدت زیادی ادامه پیدا کند عنوان داشت: باید شرایطی فراهم شود تا مردم بیشتری بتوانند از اجرای چنین تئاتر ارزشمندی مطلع شوند و به تماشای آن بنشینند.

او نمایش موزیکال «الیور توئیست» را علاوه بر موضوع جذاب و محتوی غنی ایجاد کننده فضای مفرحی دانست که می تواند احساس بسیار خوب و همگرایی را بین اقشار مختلف مردم ایجاد کند .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>