سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۶ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

چه کسانی در تالار وحدت به تماشای نمایش «الیور توئیست» نشستند؟

oliver-mihman

نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی در پایان شب بیستم اجرای خود در تالار وحدت میزبان جمعی از هنرمندان بود.

به گزارش سوره سینما، موزیکال «الیور توئیست» در پایان شب بیستم اجرای خود در تالار وحدت  میزبان عبدالله اسکندری(گریمور پیشکسوت)، لیلی گلستان (مترجم)، ایرج طهماسب (کارگردان و بازیگر)، داوود میرباقری(کارگردان)، ویشکا آسایش و لیلی رشیدی (بازیگر) بود.

شب گذشته همزمان با روشن شدن چراغ های تالار وحدت و پایان اجرایی دیگر از موزیکال «الیور توئیست» زمانی که جمعیت هیجان زده مردمی که دو ساعت به تماشای این موزیکال نشسته بودند سالن را ترک می کردند؛ راهروهای پشت صحنه و اتاق های گریم و  رختکن؛ شلوغ تر از دیگر شب ها بود چرا که مهمان کسانی بود که  خود سالهای سال است در عرصه های مختلف هنری مشغول فعالیت هستند.

هنرمندانی که پر از انرژی و با لبخندهای بزرگ به پشت صحنه آمده بودند تا بازیگران «الیور توئیست» (و البته دوستان خود را) از فاصله ای نزدیکتر در لباس شخصیت های  رمان چارلز دیکنز ببینند.

داجر تو عالی بودی!

ویشکا آسایش به دنبال بازیگران کم سن و سال این موزیکال می گشت و با تشویق داجر(محمد شاکری)او را بازیگری می نامید که شگفت زده اش کرده.

ایرج طهماسب: امیدوارم همه این کار را ببینند

ایرج طهماسب در قاب دوربین های مختلف و در کنار بازیگران می ایستادو البته گرم ترین سلام و احوالپرسی ها را با کم سن و سالترین بازیگران الیورتوئیست می کرد؛ بچه هایی که سالهای سال است برای آنها کار ساخته و اجرا کرده و حالا به تماشای آنها نشسته بود. او درباره این نمایش گفت”

الیورتوئیست بسیار نمایش جالبی است

بازیگرهای حرفه ای و گروه خیلی خوبی دارد و برای خود من خیلی جالب بود؛به همه مردم  پیشنهاد می کنم بیایند و این کار ببینند. نمایشی که شاید برای اولین بار در آن  از تمام امکانات تالار وحدت هم استفاده شده”

عبدالله اسکندری: تمام مدت لذت بردم!

عبدالله اسکندری گریمور با سابقه ایرانی هم که در جمع مهمانان بود هدایت گروه  بزرگ بازیگران این نمایش را بسیار کار سختی دانست و گفت” تمام مدت از کار لذت بردم خصوصا از موسیقی که داشت و به این گروه خوب صمیمانه خسته نباشید می گویم.”

داوود میرباقری: دوست دارم به تفصیل درباره اش حرف بزنم

داوود میرباقری( کارگردان) صحبت کردن از چنین کاری را آسان ندانست و عنوان کرد”درباره نمایش موزیکال به آسانی نمی توان صحبت کرد خصوصا این کار که دوست دارم به تفصیل به آن بپردازم اما همین قدر درباره موزیکال الیورتوئیست بگویم که با فضای خوبی که ایجاد کرد توانست دو ساعت ما را پر انرژی و سر حال نگه دارد.”

خنده های بلند؛ اشکهای آرام

اما در کنار هیاهوی دیشب و صدای خنده ها؛ کسی هم بود که آرام با اشک هایش حس خود را از کار می گفت؛ لیلی گلستان مترجم خوشنام که خود را بسیار هیجان زده از تماشای این کار و خصوصا بازی گروه بچه ها می دانست.

الیوری ها این شب ها میزبان بسیاری بودند که همه با شور و شعف از خاطره اجرا می گویند. دکتر اشرف بروجردی مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پرویز کرمی، مشاور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر ارشاد، حمیدرضا  نوربخش دبیر جشنواره بین المللی موسیقی فجر، مجید مجیدی، امیرمهدی ژوله،  لاله اسکندری،  بهرام رادان، احسان کرمی، پری صابری، فریدون شهبازیان، سروش صحت، هوشنگ گلمکانی، فریدون جیرانی، حامد بهداد، محمود گبرلو، مهراب قاسمخانی،  پیمان قاسم خانی و… از جمله مهمانان این نمایش بوده اند.

نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی و رهبری بردیا کیارس برگرفته از داستان الیورتوئیست اثر مشهور چارلز دیکنز است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>