سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۶ در ۳:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

شب باشکوه نمایش «الیور توئیست» / پایان شصت شب اجرا

oliver-final

نمایش «الیور توئیست» پس از شصت شب اجرا که گاهی به دو سانس در یک روز هم می‌رسید سه شنبه ۱۹ دیماه آخرین اجرای خود را روی صحنه تالار وحدت داشت.

به گزارش سوره سینما، در این شب با شکوه گروه بزرگ «الیور توئیست» در پایان شصتمین اجرا به پاس حضور تماشاگران پر شور و نشاط روزهای اجرا که دو ماه آنها را همراهی کرده بودند ادای احترام کردند.

حسین پارسایی ضمن قدردانی از همه همکاران و عوامل گروه بزرگ «الیور توئیست» شامل گروه طراحان حرکت، نور، صحنه، لباس، چهره آرایی، ارکستر بزرگ بادی کارا، همکاران اجرایی، رسانه ای و تبلیغات و همچنین تمام اعضا و کارمندان تالار وحدت  گفت: این گروه بزرگ که در مقابل شما ایستادند تمام این مدت سخت کوشیدند تا اجراهایی در  شان شما مردمان خوب و فهمیم داشته  باشند چرا که معتقدیم بهترین ها به دست شما رقم خواهد خورد و من به نمایندگی سر تعظیم در مقابل شما فرود می آورم که با حضور و حمایت خود پاسخ بسیار شایسته ای بر حاشیه های پوچ و غیر فرهنگی بودید.

حسین پارسایی با قدردانی از خانواده های گروه کودکان و نوجوانان که صبورانه نزدیک به شش ماه پشت درهای بسته سالن ها تمرین و اجرا نشستند تا موزیکال «الیور توئیست» به ثمر بنشیند گفت: همه این گروه ۵۰ نفره کودکان با استعدادی بودند که من مطمئن هستم اگر فرصت کافی به آنها داده می شد می توانستند مثل بازیگران نقش الیور و داجر بدرخشند.

کارگردان موزیکال «الیور توئیست» همچنین از حضور این گروه در بخش بین المللی جشنواره جهانی تئاتر فجر خبر داد و گفت: ما در این جشنواره در روز ۲ و ۳ بهمن اجرا خواهیم داشت.

او در پایان ضمن قدردانی از بردیا کیارس رهبر ارکستر گروه بادی کارا از مسئولین سالن خواست تا سرانجام بعد از ۶۰ شب اجرا گروه بزرگ موسیقی را که در قسمت پایینی پلتفورم صحنه قرار داشتند و تمام این شب ها بدون اینکه صحنه را ببیند برای آنها نواختند بالا آورده تا آخرین تماشاگران دور اول موزیکال «الیور توئیست» آنها را ببیند، این کار با تشویق بسیار حاضرین در سالن همراه شد.

گفتنی است در این شب هم مثل تمام شب های دیگر موزیکال «الیور توئیست» میزبان هنرمندانی بود که بعد از اجرا هیجان زده  در پشت صحنه حضور پیدا کردند.

احترام برومند مجری پیشکسوت و همسر روانشاد داوود رشیدی، ایرج راد کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما، مجید رجبی‌معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، مریلا زارعی و رضا بابک بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما و رضا رفیع طنزپرداز تعدادی از این افراد بودند که در آخرین شب باشکوه «الیور توئیست» حضور داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>