سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
به دبیری نادر طالب‌زاده ؛

ششمین کنفرانس بین‌المللی هنرمندان و متفکران مستقل (افق نو) ۱۲ تا ۱۴ اسفند در تهران برگزار می‌شود

ofoghe-no

ششمین کنفرانس بین‌المللی هنرمندان و متفکران مستقل (افق نو) با حضور ۴۰ شخصیت برجسته هنری، آکادمیک، سیاسی، رسانه‌ای و فعالین ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی با تم «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه سالجاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما ، روابط عمومی کنفرانس بین‌المللی افق نو با اعلام این خبر افزود: نقش اسرائیل در تصمیم ترامپ بر اعلام قدس پایتخت دولت یهود، نقش اسرائیل در غرب آسیا، نقش اسرائیل در اروپا، نقش اسرائیل در آمریکای شمالی، نقش صهیونیست‌ها در جهان در حوزه‌های: کنترل آن‌ها بر رسانه‌ها، کنترل آن‌ها بر هنر سینما، کنترل آن‌ها برسیستم مالی و بانکی غرب، کنترل آن‌ها بر وال استریت، کنترل آن‌ها بر مراکز تصمیم‌گیری غرب، تسلط یهودیان صهیونیست بر دانشگاه‌ها ومراکز مطالعاتی وفکری در آمریکا، راهکارهای حقوقی برای پایان دادن به جنایات و نسل کشی ۷۰ ساله اسرائیل، نقش اسرائیل در مذاکرات هسته ایران با غرب، نقش جریان‌های هنری، دینی و ملی‌گرا در برابر لابی اسرائیل، یهودی ستیزی در غرب، نقش هنر و هنرمنده در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با لابی تخریب‌گر صهیونیست، نقش هنر و هنرمنده در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با لابی تخریبگر صهیونیستی و … از جمله موضوعات پیش بینی شده در این دوره کنفرانس افق نو است.

در این خبر آمده است: پس از اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط رئیس جمهور آمریکا، ‏ترکیه به روال گذشته که از هر حادثه‌ای موج سواری و بهره‌برداری سیاسی و بین‌المللی می‌کرد، به سرعت اجلاس سران را در ‏آن کشور برگزار کرد. در راستای بهره‌برداری سیاسی به درخواست سعودی اجلاس اتحادیه عرب در سطح وزاری خارجه ‏برگزار شد. لذا با توجه به اینکه ایران از بدو انقلاب اسلامی از حامیان ‏اصلی مسئله فلسطین و پرچم‌دار رویارویی با اسرائیل بوده است، ضرورت داشت که ضمن مواضع سیاسی و ابراز مخالفت اندیشمندان بین‌المللی و فعالان سیاسی و رهبران مسیحی، یهودی و مسلمان را برای مخالفت با این تصمیم در یک نشست علمی و رسانه‌ای گرد هم آورد.

روابط عمومی کنفرانس افق نو خبر داد: همچنین طبق هماهنگی‌های انجام گرفته از دبیرخانه کنفرانس با ائتلاف‎‎حق بازگشتِ فلسطینیان مستقر در (کورال اسپرینگز، ‏فلوریدا)، همزمان با افتتاحیه کنفرانس در تهران، در واشنگتن دی سی نیز تظاهرات ضد اسرائیلی برنامه‌ریزی شده است.‏

در این خبر از تمامی محققین و پژوهشگران حوزه‌های مربوطه دعوت به عمل آمد، مقالات خود را با محوریت موضوعات تا مورخ جمعه ۴ اسفندماه به دبیرخانه افق نو ارسال نمایید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>