سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب
پیام انجمن سینمای دفاع مقدس به رئیس جمهوری منتخب/

آماده همکاری با دولت جدید و تقویت امید در سینمای نجیب ایران اسلامی هستیم

dr-rohani

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پیامی انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران تبریک گفت.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در پیامی انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران تبریک گفت.

سوره سینما- محمد رضا شرف الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با ارسال پیام تبریکی برای حجت الاسلام حسن روحانی انتخاب وی به عنوان رییس جمهوری کشورمان را تبرک گفته و اعلام کرد این انجمن آماده تعامل و همکاری با دولت یازدهم و بخصوص زیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی این انجمن، در این پیام تبریک آمده است: انقلاب اسلامی سراسر مشحون حمایت  مردمی دین باور، آزاده و میهن دوستی است که همواره با حضور خود در تمام صحنه های خطیر، آن را حفظ و با اهدا و انفاق بهترین داشته های خودآن را بیمه نموده اند.  انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس که با حضور در سنگر ارزشهای ستودنی دینی و ملی، پرچم دار فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس در سینمای نجیب ایران اسلامی است، خالصانه ترین تبریکات را به مناسبت خلق حماسه سیاسی به پیشگاه ملت، رهبری و جنابعالی به عنوان سمبل تدبیر و امید تقدیم می دارد و در راستای امید پدیده آمده از این حماسه تاریخ ملی، امید واثق دارد که با توکل به خدا و حمایت قاطبه ملت و با تمسک به ولایت رهبر فرزانه و با تدبیر و خردورزی جناب عالی، در مسیر ائتلای تمدن ایران اسلامی موفق خواهید بود.

در بخش دیگری از این پیام تبریک می خوانیم: معتقدیم در برهه حساس و سرنوشت ساز کنونی، جز حرکت در مسیر عدالت که همان راهبرد «اعتدال» شماست، نخواهیم توانست بحران ها و گردنه های سخت تاریخ را پشت سر گذاریم. انقلاب اسلامی و نظام مقدس آن با تدبیر و رهنمودهای رهبری، مقاومت ملی و فراملی تا کنون پیروز عرصه های خطیر بین المللی و داخلی بوده است و هرگز چیزی به عنوان شکست برای آن معنی نداشته است. اگر هم ناکامی هایی را تجربه کرده، هیچگاه معنی شکست نداشته است بلکه تجربه ای گرانسنگ و شعله ای افروخته برای روشن سازی مسیر آینده ی خود بوده و توانسته آن مسیر را با اقتدار و صلابت طی کند. امروز نیز ملت شریف ایران «مقاومت» را تنها راه استقلال و کرامت ملی خود می داند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: تدبیر خردمندانه دولت شما در چهارچوب قانون و مقاومت مردم، راهبر اصلی برای حفظ امید نوینی است که اکنون در دل ملت ما و دوستان انقلاب اسلامی پدید آمده است. امیدواریم با استفاده از همه ظرفیت های موجود در سطح ملی و بین المللی و احترام به همه تفکرات، اندیشه ها گرایش ها و سلیقه های موجود در خانواده انقلاب و همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند بتوانید وحدت ملی را حفظ و مشکلات پیش رو را مرتفع سازید.

در پایان این پیام تبریک تاکید شده است: این انجمن در راستای قانون و منویات مقام معظم رهبری و آرمان های شهدا و امام شهدا (ره) آماده تعامل و همکاری با دولت شما بخصوص وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی و ترویج مصالح ملی به ویژه تقویت امید در سینمای نجیب ایران اسلامی خواهد بود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>