سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب
بازیگر مجموعه «پروانه»:

کاری را قبول می‌کنم که به خاطرش سرم را بالا بگیرم

sara-bahrami

بازیگر مجموعه «پروانه» تاکید کرد برای حضور در تلویزیون و سینما عجله ندارد و به کیفیت انتخاب‌هایش فکر می‌کند.

بازیگر مجموعه «پروانه» تاکید کرد برای حضور در تلویزیون و سینما عجله ندارد و به کیفیت انتخاب‌هایش فکر می‌کند.

سارا بهرامی بازیگر سریال «پروانه» درباره انتظارها از مدیریت جدید در حوزه فرهنگ و هنر به سوره سینما گفت: نمی‌خواهم به طور جزئی از انتظاری که باید داشته باشیم صحبت کنم فقط دوست دارم آرزو کنم که اوضاع فرهنگ و هنرمان سر و سامان بگیرد و از این وضعیت آشفته‌ نجات پیدا کند.

وی افزود: چیزی که این روزها بین هنرمندان دارم می‌بینم ذوق و اشتیاق و امید برای روزهای خوب آینده است. امیدوارم این اشتیاق به یأس بدل نشود و شاهد رونق گرفتن حوزه فرهنگ و هنر باشیم و آفرینش هنرمندانی که دلمان یک عالمه برایشان تنگ شده را ببینیم و حضورشان در عرصه تولید را شاهد باشیم. این تنها چیزی است که آرزویش را دارم

بهرامی درباره پیشنهادها بعد از «پروانه» گفت: واقعیت این است که چون «پروانه» یک اتفاق درست بود و یک شانس بزرگ و معرفی من به شکل ایده‌آل بود نمی‌خواهم برای پذیرفتن پیشنهادهای بعدی عجله کنم. ترجیح می‌دهم صبر کنم و صبورانه دست به انتخاب بزنم. به عنوان یک بازیگر خیلی دلم می‌خواهد کار کنم و بیشتر دیده شوم.

این بازیگر ادامه داد: مطمئنم کاری را قبول می‌کنم که به خاطرش سرم را بالا نگه می‌دارم. من بازیگر تئاترم و  شانس بازی در تئاتر برای من همیشه وجود دارد. حتی اگر پیشنهاد ایده‌آل در تصویر خیلی دیر اتفاق بیفتد حضور در تئاتر جایش را پر می‌کند. بازیگری برای من تجارت نیست. عشق و علاقه‌ است. تمام زندگی‌ام را حین کار خرج نقش می‌کنم و دعا می‌کنم که همچنان این رویکرد به بازیگری را حفظ کنم و با پیشنهادهای خوب رو به رو شوم.

سارا بهرامی با بازی در سریال «پروانه» به کارگردانی جلیل سامان دیده و شناخته شد. وی پیش از این سریال، یکی از نقش‌های سریال «فرات» به کارگردانی مازیار میری را ایفا کرده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>