سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

اکران مردمی فیلم سینمایی «مادری» در پردیس کورش برگزار شد

ekran-madari

اکران مردمی فیلم سینمایی «مادری» با حضور عوامل و بازیگران شامگاه دوشنبه ۷ اسفند در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم «مادری» ، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «مادری» با حضور رقیه توکلی کارگردان ،سیاوش حقیقی تهیه کننده، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، حاجی محمد زاده بازیگران فیلم و آنا زارع بازیگر کودک فیلم شامگاه دوشنبه ۷ اسفند در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

رقیه توکلی کار گردان فیلم طی سخنانی  با تشکر از حضور مردم گفت : من فیلم «مادری» را در جشنواره های خارجی و داخلی دیدم اما تماشای فیلم در کنار مردم کشورم حس بسیار خوب و متفاوتی دارد.

هانیه توسلی بازیگر فیلم نیز گفت: اولین بار بود که به بهانه ساخت این فیلم به شهر یزد رفتم و بسیار این شهر را دوست داشتم و حس خوبی به من داد.

وی ادامه داد : فیلمنامه فیلم  «مادری» یک فیلمنامه کاملا زنانه است و تجربه‌ها و ایده های کارگردان و نویسنده فیلمنامه کاملا در فیلم وجود دارد.

سیاوش حقیقی تهیه کننده فیلم نیز گفت: اکران فیلم بدون هیچ تبلیغاتی آغاز شد زیرا ناگهان به ما اعلام شد که فیلم «مادری» باید اکران شود و امیدوارم اگر فیلم را دوست داشتید آن را به دیگران توصیه کنید.

وی ادامه داد : فیلم «مادری» کاملا توسط بخش خصوصی و با بودجه مستقل ساخته شده است.

نازنین بیاتی، حاجی محمدی و آنا زارع نیز از تماشاگران برای تماشای این فیلم تشکر کردند.

در اکران مردمی فیلم «مادری» علی روئین تن و مقصود جباری نیز حضور داشتند.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>